Gå til innhold

Angående "lol'ing" på Gamer.no serveren.


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer. Ler dere virkelig ut høyt så ofte? Det skal ingenting til før det kommer ett "lol" fra en eller annen. Sjeldent det går mer enn en runde med "lol". Har folk så dårlig humor eller hva er greia?

 

Og når det gjelder "looooooooool", ler dere da også ut ut ut ut ut ut ut ut høyt?

 

Bare spørr, fordi det virker så rart viss det er "inn" eller "kult" å skrive lol for den minste ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er litt med toeblast her. Det er litt surealistisk å klage på kommunikasjonsnivået på en CS-server.

CS er CS, og det er slik CS alltid har vært og vil være. Alternativet er å lese en bok eller skrive hud_saytext_time 0 i console.

 

Igjen, hvorfor leser ikke folk førstepost mer? Er det noe som bare var populært for noen år siden?

Lenke til kommentar

Enig med det Gaarulf og Musty sier. Lol er ikke akkurat en forkortelse for "laughing out loud" lengre, det er mer som et "heh..". Et ord de fleste bruker på CS selv når det skjer noe veldig, veldig, veeeeeeldig småvittig, eller når de ikke har noe bedre å si.

 

"lol hakke råd til deagle"

 

"lol"

 

"lol"

 

Bruker nesten aldri ordet selv heller

Endret av phoNte
Lenke til kommentar
Igjen, hvorfor leser ikke folk førstepost mer? Er det noe som bare var populært for noen år siden?

Nei. Nei. Nei.

 

Dersom det er av typen svar du var ute etter kvalifiserer tråden nesten ikke kravet til diskusjonsmuligheter.

 

Kan du qoute/påpeke hvor jeg sier at jeg KLAGER?

Jeg har allerede i førstepost skrivd at jeg LURER. Ikke vri helt om på saken nå da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Ja, skulle nesten tro det var VM i å skrive "lol" flest ganger i løpet av en runde. Ikke rart litt mer "voksne" mennesker skyr cs som fanden. Er jo fylt til randen med 14 åringer som bare kan to ting i vokabularet sitt, nemlig "kontantkort" og "lol".

 

Bare meg, eller er det mange eldre som legger skylda på de yngre? Opplever at folk som er 25 år spammer i chat og oppfører seg om idioter(Fant det på diskusjon.no profil).

Mulig det bare jeg jeg som tolker det slikt, men synes det å legge skylda på 14-15åringer er like ille som å gjøre det dere kritiserer(sikter ikke til denne tråden, men generelt). Selv bruker jeg nesten aldri lol, men om det kommer er det som et ord om det er noe som er morsomt, ellers bruker jeg normale ord som jeg bruker i hverdagen. ;)

Lenke til kommentar
har aldri skrevet ett ord i chat på TF2, jeg. Leser sjelden mye vas der heller, er stort sett saklig info som kommer i chat der.

Som "sentry at sewers" osv.

 

Så enden på visa er: slutt å spill den gamle skiten, og spill TF2 istedet.

 

Greit, da bytter jeg spill fordi det er mindre prat på alle servere og det er tydeligvis ingen som spammer eller er barnslige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...