Gå til innhold

Angående "lol'ing" på Gamer.no serveren.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

TF2 har mic spam istedet. Noe vi hadde på gamer.no før vi tok det av også.

 

Jeg har alle cs, tf1-2, alle hl spilla, og må si det er mest voksne folk på HL. Men TF2 blir nesten alltid spammet av mic chat, og ofte med en pipestemme.

 

Spill CS, klarer du ikke chat, gjør some John sa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Enig med det Gaarulf og Musty sier. Lol er ikke akkurat en forkortelse for "laughing out loud" lengre, det er mer som et "heh..". Et ord de fleste bruker på CS selv når det skjer noe veldig, veldig, veeeeeeldig småvittig, eller når de ikke har noe bedre å si.

 

"lol hakke råd til deagle"

 

"lol"

 

"lol"

 

Bruker nesten aldri ordet selv heller

 

blir vel heller:

 

"lol hakke råd til deagle"

 

"care"

 

"og hvem faen bryr seg?"

Lenke til kommentar
Enig med det Gaarulf og Musty sier. Lol er ikke akkurat en forkortelse for "laughing out loud" lengre, det er mer som et "heh..". Et ord de fleste bruker på CS selv når det skjer noe veldig, veldig, veeeeeeldig småvittig, eller når de ikke har noe bedre å si.

 

"lol hakke råd til deagle"

 

"lol"

 

"lol"

 

Bruker nesten aldri ordet selv heller

 

blir vel heller:

 

"lol hakke råd til deagle"

 

"care"

 

"og hvem faen bryr seg?"

 

"rofl"

 

"lol"

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Hvir man er så sur/irritert på folk som sier : LOL !!!11111 i chat, don`t care..

Hvis man sier det i mic, er det jo bare og mute de da..

Det er ikke et så stort problem.

Har selv spilt mot mange små unger, som inbiller seg at de er store og sier:

 

Fucking nooooooob, WALLHACKER, Fagnob, shut up noob, noob, fucking noob fag gay nooooob.

 

Jeg bare muter de..

 

Problem løst.

Lenke til kommentar

Skal du se etter meningsløst hjernedødt drittpreik oppretter du en wowkonto og går til en plass med mer en 10 personer.

 

Du finner flere umodne drittunger med et vokabular en utstoppa kanin hadde vært flau over der en i alle andre spill i verden, SAMLET.

 

Jeg skriver forresten både LOL og RTFM ofte, er ikke noe nye begrep, er vel fra 90tallet.....

Lenke til kommentar

Jeg synes de fleste her har en negativ holdning til de som er en alder av +-14. Og hvordan er det mulig og irritere seg over at folk skriver "lol" over noe som du selv ikke synes er særlig morsomt? Alle er forskjellige, alle er i forskjellige alders-klasser, og mye kan også være intern humor.

 

Jeg ser ikke på dette som er "problem" på Gamer.no serverne, men jeg synes dette var et ganske teit tema og ta opp. En ting er sikkert, det kommer ikke til å forandre noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...