Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det slik: Det er ikke ett spørsmål om Home blir bra eller ikke.

 

Home er en "tjeneste". Nå er det opp til utviklerene å ha meningsfylt innhold i Home.

 

Ser for meg slikt som dette kan være interessant.

 

E3 på Home, en virtuell kopi av E3. Videoer, muligheter for å laste ned demoer, konkurranser og live overføring fra E3. (Det er tydeligvis en virtuell TGS på TGS showet i dag)

 

Så på betaen at det var kommet til ett Uncharted rom. Scully's bar eller noe slikt. Det var ett lite uteareale, med palmer, som lignet ganske mye på de i Uncharted. Så var det selve baren, og oppe i andre etasjen var det 2 rom med kodelås på. Mulig at koden finnes i baren en plass, eller at man må finne dem i spillet. Tipper på baren.

 

Men det hadde vært utrolig tøft om noe av innholdet i Home vil kunne overføres til spillet. F.eks. i en resistance 2 butikk vil man kunne kjøpe ett spesielt våpen e.l. for så å ha dette tilgjengelig når man kommer inn i spillet.

 

Uansett så ser jeg når jeg "spiller" Home betaen at det er ganske polert nå, lite bugs, men innholdet er ikke fristende nok. Så nå må bare utviklerene få ut fingern å lage godt innhold til Home.

Lenke til kommentar

Kunne ikke brydd meg mindre. Alt engasjement jeg hadde har dødd helt ut siden de først viste det fram.

 

Om det kommer ut i år så gidder jeg ikke laste det ned engang. Kanskje jeg gjør det neste år når jeg ikke har noe annet å gjøre.

 

Vet ikke om noen er enig, men sånt synes jeg var mye kulere når jeg var barn. Da jeg hadde hele dagen til å sette meg inn i det sammen med et titalls andre venner som var like interessert.

 

Jeg tror ikke jeg får noe ut av å være i Home 30 minutter i uka liksom.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar
Vet ikke om noen er enig, men sånt synes jeg var mye kulere når jeg var barn. Da jeg hadde hele dagen til å sette meg inn i det sammen med et titalls andre venner som var like interessert.

Jeg er fortsatt interessert i å kunne møte med venner, prate med headset for så å kunne hoppe inn i en online warhawk match. Kall meg rar, men jeg er mer gira på det nå når jeg er 19 enn når jeg var barn.

Lenke til kommentar

Den datoen tar jeg med en stor klype salt og det er det noen grunner til:

 

- Shuhei Yoshida sa i et intervju på eurogamer denne uken at Home vil komme innen slutten av året, men at det var umulig å gi en fast dato akkurat nå. Han er president i Sony Worldwide Studios.

 

- Siden det linkes til i første post nevner kun datoen, men ikke noe om hvor de har fått datoen fra. Dette kan tyde på ren spekulasjon knyttet opp mot XBL sitt nye utseende eller inside informasjon som betyr at datoen kan endres. Derfor er det viktig å huske på at Sony ikke har sagt at Home skal komme 19. november og derfor ikke skylde på Sony om det ikke kommer 19. november (de har kun sagt innen slutten av året).

 

- Ingen andre store blogger har hengt seg på nyheten, noe som igjen tyder på at pcauthority.com.au enten spekulerer eller har inside informasjon som alltid er "subject to change".

 

Uansett om det kommer 19. november eller ikke gleder jeg meg. Spesielt til å se alle de forskjellige gamespacene, Uncharted sitt virker veldig bra. Eget arcadespill i baren og koder man må lete etter inne i baren.

Lenke til kommentar
Vet ikke om noen er enig, men sånt synes jeg var mye kulere når jeg var barn. Da jeg hadde hele dagen til å sette meg inn i det sammen med et titalls andre venner som var like interessert.

Jeg er fortsatt interessert i å kunne møte med venner, prate med headset for så å kunne hoppe inn i en online warhawk match. Kall meg rar, men jeg er mer gira på det nå når jeg er 19 enn når jeg var barn.

 

Men du trenger jo ikke Home til å gjøre noe av det der.

Home har en underholdende funksjon siden det er i 3d. Det gir deg en visuell verden som du ellers gjør helt vanlige ting med.

 

Jeg skulle heller hatt et ordentlig chatteprogram som var kjapt og effektivt på PS3, istedenfor den dårlige epost-baserte unskyldningen de har nå.

 

Jeg er ikke interessert i spasere over en falsk park for å prate med en kompis på andre siden, bare for at jeg skal kunne vinke til han mens jeg snakker.

Lenke til kommentar
Håper dette stemmer :)

Men er det garantert at det kommer i løpet av 2008?

 

Sony har sagt det kommer innen slutten av 2008. Om det er garantert kan man aldri si, men Sony har vært ganske sterke i utalelsene og flere ganger sagt de er i rute så har tro på at det stemmer.

 

19. november derimot er kun en dato denne siden har funnet opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...