Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen er enig, men sånt synes jeg var mye kulere når jeg var barn. Da jeg hadde hele dagen til å sette meg inn i det sammen med et titalls andre venner som var like interessert.

Jeg er fortsatt interessert i å kunne møte med venner, prate med headset for så å kunne hoppe inn i en online warhawk match. Kall meg rar, men jeg er mer gira på det nå når jeg er 19 enn når jeg var barn.

 

enig ! gi meg heller ingame private chat, game invites og støtte for musikk i alle spel, Då snakker me..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om noen er enig, men sånt synes jeg var mye kulere når jeg var barn. Da jeg hadde hele dagen til å sette meg inn i det sammen med et titalls andre venner som var like interessert.

 

Når jeg var barn fantes det ikke slike muligheter gitt, så jeg klager ikke.

 

Nå blir vel Home både 3d verden og 2d basert tekst om man ønsker dette, eller har jeg misforstått.

Altså man må ikke gå rundt i verden for å utnytte Home, men kan bla i menyer også?

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt tidligere

Det er annonsert til høsten og i November (slutten av November) har detn begynt å nærme seg jul så ja, det er sikkert ikke så lenge til.

Men, er det slik at den endelige versjonen som er for alle er litt annerledes enn Betaen

Det er jo veldig mange som kommer til å bruke Home så da lurer jeg på om ikke det kommer til å bli proppfullt eller om de lager mange servere som spillerern selv kan velge om de vil i en verden med mye eller mindre personer ?

Lenke til kommentar

Har stusset litt over enkelheten med Home, virker på meg som et spill, eller et nytt rammeverk for hele PS3, altå i stedefor XMB har vi Home direkte, så selvom man ikke er online har man huset sitt som man starter spill osv. fra. Home tar nok litt tid å starte ol. så skjønner ikke hvorfor de ikke bare adder Join game/invite to game i XMB :S

Noen som kan forklare? Beta-testere helst ;)

Lenke til kommentar
Har stusset litt over enkelheten med Home, virker på meg som et spill, eller et nytt rammeverk for hele PS3, altå i stedefor XMB har vi Home direkte, så selvom man ikke er online har man huset sitt som man starter spill osv. fra. Home tar nok litt tid å starte ol. så skjønner ikke hvorfor de ikke bare adder Join game/invite to game i XMB :S

Noen som kan forklare? Beta-testere helst ;)

 

Dette skal vistnok komme i xmb også. Men de kan jo ikke akkurat lansere en beta firmware samtidig.. det vil skape problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...