Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, dette lukter fremdyttet release på grunn av det nye Xbox dashbordet. De er jo forsåvidt nødt til å gjøre noe for å forstyrre litt på salgsboostet Microsoft kommer til å få, men om det ikke lever opp til det de har sagt kan det bli dårlig rep for Sony.

 

Blir jo spennende å sjekke ut men må si jeg gleder meg mer til det nye Xbox dashboardet. Home har aldri virket så fristende for meg, second life type ting har aldri vært min greie.

Lenke til kommentar
Hvis alle ikke er på samme server, så kan man jo kanksje ikke gå til alle vennene dines rom? Så alle er nok på samme server.

 

Alle er vel på samme server, men ikke i samme instance. Skal imidlertid være enkelt å invitere venner over til samme plass/instance.

 

Hmm, dette lukter fremdyttet release på grunn av det nye Xbox dashbordet. De er jo forsåvidt nødt til å gjøre noe for å forstyrre litt på salgsboostet Microsoft kommer til å få, men om det ikke lever opp til det de har sagt kan det bli dårlig rep for Sony.

 

Nå har ikke Sony sagt at det kommer 19. november. Tror det kun var en misforståelse av de som skrev nyheten. Sony har sagt at det kommer innen slutten av året. Allerede i november får de som abonnerer eller kjøper novembers Qore utgave adgang til den lukkede betaen.

Lenke til kommentar
Hmm, dette lukter fremdyttet release på grunn av det nye Xbox dashbordet. De er jo forsåvidt nødt til å gjøre noe for å forstyrre litt på salgsboostet Microsoft kommer til å få, men om det ikke lever opp til det de har sagt kan det bli dårlig rep for Sony.

 

Blir jo spennende å sjekke ut men må si jeg gleder meg mer til det nye Xbox dashboardet. Home har aldri virket så fristende for meg, second life type ting har aldri vært min greie.

 

Når ikke ett priskutt gir særlig salgsboost, så tror jeg ikke det nye dasboardet vil gjøre det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

KZ2 er "Public", det betyr ikke dermed at den er "Open". Det er to vidt forskjellige ting, kort sagt betyr "Public" at det er åpent for publikum og muligheter for å få testet spillet, mens "Open" betyr at betaen er helt åpen og hvem som helst kan skaffe nøkkel og prøve.

 

Håper Sony holder seg til planen om utgivelse av Home innen 2008 er omme. Det kan bli utrolig bra hvis utviklere og forskjellige arrangeringer innad i spillindustrien knytter seg til det.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar

Hmm... I natt fikk jeg epost med beskjed om at jeg er trukket ut til å delta i closed beta (etter at jeg lasted ned theme fra US PSN for en stund siden). Vil de virkelig invitere nye closed beta-brukere hvis releasen er så nært forestående?

 

PS: Er det noen grunn til at jeg ikke bør installere denne US-versjonen? Rent bortsett fra at LBP kom med posten i dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...