Gå til innhold

Legg meg til på MSN-tråden.


Gjest Slettet-yzDjfSSl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trulsddÆThotmailDÅTTcom

 

 

Arrogant kverulant som stjeler på Ica'en, ikke spiser grønnsakene sine og ikke spiller WoW. Han er dessuten kommunist, mot EU og sikkert kjekk å diskutere med. For å toppe det hele synes han at det er tøft å snakke om seg selv i 3. person. Noen ganger.

Endret av Kanuca
Lenke til kommentar

[email protected]

 

Har skrevet her tidligere, men synes det er bra med flere msn-buddyer. :)

 

Er 16 år, 1992-modell, nakkelangt askeblondt hår, fansypantsy klær og svarte sko.

 

Svært aktiv på diskusjon.no (= mange meninger), jeg blir ikke sett på som normal men jeg liker begge deler.

 

Liker musikk, jeg produserer musikk også. Datamaskinen min er en pensjonist fra 2006 som jeg redder med en dose overklokking, så overklokking er noe jeg liker, det gir spenning til mine kjedelige hverdager og varmer mitt datafrelste hjerte. Jeg går elektro-VG1 og der sliter jeg til klokka tre nesten hver dag. Spilling er også en del av hverdagen, er offisielt WOW-addict... eller generellt RPG-addict.

 

Bor i Sandnes, så hvis du er i nærheten så kan du jo også komme en tur innom! :)

Lenke til kommentar

datasmurf ætt gmail dått com

 

22 år, 86-modell, pensjonert bildehore, kjolemann, ustelt slask med alt for mange sære interesser, spiller WoW og DOS-spill, hekta på kabal, kryssord og puslespill.

Kan virke gal i starten, men bli kjent med meg og finn ut at jeg er galere.

 

Opprinnelig fra Stavanger, bodd 19 år på en liten plass utenfor Trondhjem (kalt Orkanger), og har nå endelig kommet meg bort fra Sør-Trøndelag og bor i Steinkjer i stedet.

 

 

Elsker film og musikk, dog, ikke mainstream eller populærmusikk.

Alder er ingen hindring, bare et tall, kjønn er ei heller ingen hindring, bare et ord.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Heei, jeg er jente på 17 som flasher om dere klarer å finne ut msn adressa mii.

 

 

:ermm:

 

 

Om noen føler seg truffet av interessene mine, som snart vil følge nedover i en lengre liste, må en bare legge meg til.

 

 

Tv-serier (for det meste serier à la House, grey's, og nerdehumor à la Chuck, big bang theory)

Trening

Musikk

Klær/mote

Xbox

Matte

Fysikk

Kjemi

Biologi

Språk

Nyheter

Etikk

Politiske spørsmål

Idrett og sport generelt

Da vintersport spesielt.

Friluftsliv

Film

Mat

Eller bare snakke

 

Nei pokker, dere får spørre.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...