Gå til innhold

Legg meg til på MSN-tråden.


Gjest Slettet-yzDjfSSl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, jeg har jo slett og blokkerknapp.

 

Kjør på!

 

befs © befs ▪ no

 

 

 

Nå kan jeg legge til alle småjentene :evil:

 

Liker: Fjasprat og tullsnakk. Men kan til tider være grusomt seriøs, samtidig som jeg har tendenser til å erte på meg gråstein.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

satt og vurderte at det kanskje er en koselig greie å finne vilt fremmede man kan bli kjent med, så fant jeg denne tråden, var det jeg husket jeg hadde sett noe sånt x)

 

rakett alfakrøll hotmail dått com

 

jeg er fyr, 26vintrer gammel, mye våken om natta og helt fucka i hodet av det, så det er enklere å liste opp ting jeg IKKE prater om :p

men har vel en mening om det meste, bare ikke begynn første samtale med "hi honey, im so horny lol blablabla kekeke osv"

 

tjæh...hva mer? i luvs cake. ^^

Lenke til kommentar

Såh, vi får se om dette blir noe av da :)

 

Er en gutt (mann?) på 20 år ifra Bergen. Stor interesse for gaming, og alt innen data, men mest hardware :)

Døgnrytmen min er helt på trynet, så du kan finne meg på msn til alle døgnets tider :D

 

Er en ganske rolig og laidback person, som ikke gjør så mye utav seg. Er forsåvidt veldig sjenert og kanskje litt vanskelig å prate med, men det løser seg som oftest opp når jeg har blitt kjent med folk, og interesser passer sammen ;)

 

Liker veldig godt musikk også, da mest innen sjangeren Drum 'n' Bass og Trance :)

 

Aldersgruppe, om du er jente eller gutt, det spiller ingen trille ;)

 

 

MSN: the _ ecstasy _ 88 [at] hotmail [dot] com

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+6132
Jeg er vel en av veldig få jenter her på forumet, men er glad i å snakke. Hvsi du klarer å rote deg inn på profilen min, så er det bare å adde.

 

Noe sier meg at du temmelig snart får størstepartens av dette forumest kåte nerder lagt til på msn..

Lenke til kommentar
Jeg er vel en av veldig få jenter her på forumet, men er glad i å snakke. Hvsi du klarer å rote deg inn på profilen min, så er det bare å adde.

 

Noe sier meg at du temmelig snart får størstepartens av dette forumest kåte nerder lagt til på msn..

 

Godt det er noe som heter blokker og slett hvis noen blir for pågående da, hehe

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Alder: 17

 

Jeg kan være en fenomenal samtalepartner om jeg finner den jeg snakker med interessant, og kan liker å diskutere og snakke om det meste. Send meg en melding her om du har litt tæl i deg og kanskje har en litt ironisk og tørrvittig humor, så snakkes vi på MSN.

 

Men ikke send meg melding bare fordi jeg er jente, plis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...