Gå til innhold

Warcraft 4 er "nesten" bekrefta!


Anbefalte innlegg

Det er jo ganske føkka sidan du faktisk kan drepe fleire sentrale personar i wow. No har eg ikkje oversikten over kven det er, men det blir litt rart å ha desse med i wc4 viss dette blir lagt etter wow. Samtidig blir det litt rart å plassere wc4 mellom wc3 og wow føler eg, synes på ein måte wc4 må vere "det siste".

 

Er vel ikke så fucket, Kael'thas Sunstrider ble drept av en gjen tapre utforskere f.eks, Illidan like så. Arthas ble og tatt ned av en gjeng tapre menn/kvinner. Dette kan med letthet innlemmes i historien i WC4 uten nevneverdige problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, en plass må de ut av historien de og, Morgoth måtte ut av Middle-Earth men igjen satt Sauron. Tror nok disse personene som blir borte i WoW loren etterlater åpninger for nytt, ferskt blod.

 

Skulle dog likt å sett at WoW var mer en "stand alone" separert fra Warcraft RTS loren, f.eks heller tatt for seg scenarier mellom Warcraft tiden slik at Warcraft 4 kunne bli en ekte oppfølger av RTS klassikeren.

Lenke til kommentar

Jeg håper også vi får se Arthas, Illidan, Kael, Lady Vashj, Tyrande, Thrall og hele gjengen i Warcraft IV. Forhåpentligvis kan vi ikke drepe Arthas i WotLK xP Ser for meg at vi kan kjempe mot Arthas, men at han "flykter i siste liten" eller noe, håper nemlig at WCIV er Northrend's og Arthas' kamp mot Kalimdor og Eastern.

Det er litt sånn at WoW loren ikke passer inn i Warcraft RTS-loren, ja. Man kan drepe Illidan så mange ganger man vil, og mange folk kan gjøre det sepparat. WCIV: -"Illidan was killed by noble adventurers" "Oi, det var jo meg et par tre ganger!"

 

Så jeg håper på en lore som går utenom WoW.

 

 

(Innlegg nr. 400 :woot: )

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Skjønner ikke folk som syter på loren altså. Myp jeg drepte illidan 4 ganger i wow. Vel jeg spillte finalekampanjen i frozen throne en 30-40 ganger så skal jeg sutre for at arthas slo illidan 40 ganger da og si loren er ødelagt av noe så enkelt. Det blir rett og slett alt for dumt. Folk som sutrer over at vi ikke får se de samme karakterene i et eventuelt wc4 som i wc3. Har dere i det hele tatt spillt wc2 eller wc1? Kan ikke akkurat huske så mye av at jeg spiller gul´dan i wc3. "de har ødelagt loren fra wc2" og hvorfor er ikke lenger goblinene en del av horde men en selvstendig nøytral faksjon som leier ut soldater og stash. Vil jo si at med TBC så har WoW klart det kunststykke å binde sammen loren fra wc2 og wc3 og det på en relativt troverdig måte.

 

Og når det er sagt, blizzard har ikke kommet med noen offisiell uttalelse om wc4. Jeg så streamn fra blizzcon og fikk ikke med meg det sitatet denne bloggeren har kommet med. Det betyr selvfølgelig ikke at det ikke kommer, men om det ble sagt var det som en teaser bare for å si at jada vi jobber med det. Men var det virkelig noen som trodde de ikke skulle lage et wc4 en eller annen gang?

 

WC4 kommer ikke på mange år enda les minimum 2,5 år sansynligvis en del lenger.

 

Er mye mer spent på hva den nye franchisen deres er. De har sagt de jobber med et spill som ikke tilhører hverken starcraft warcraft eller diablo loren. Dette er jeg mer spent på. Misforstå meg rett sc og wc er mine favorittserier, men spenningen rundt dem er ikke så veldig stor. Vi vet tross alt hva vi får med unntak av historien, men den er jo ikke noe mer enn f.eks 2 gode bøker i en serie hvor vi allerede er godt kjent med universet omtrent som harry potter bok 5 etter at du har lest de 4 første, etterlengtet ja, men man vet på mange vis hva man får. Med det nye spillet de jobber med så vet vi ingenting, er det enda ett rts, er det et rpg, er det et fps hvor finner handlingen sted.

Lenke til kommentar
NNAAAAAIS;!!! Blizzard SVIKTER aldri, kommer alltid med gode spill. Bedre en de fleste dritt spillene som andre produsenter lager.

 

Det virker som du vet hva du prater om. :nei:

 

Jaok.. Så du mener at blizzard's sine spill er dårlige? Jeg sier ikke ALLE, men de fleste spill suger. Så klart finnes det mange gode spill, men som oftest så er noen av de altfor historieløs og dårlig gameplay, men med altfor stor fokus på grafikk-delen.

 

Elsker grafikk.. spiller crysis og alle de spillene som har nydelig grafikk.. men som oftest feiler på historien etc...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke folk som syter på loren altså. Myp jeg drepte illidan 4 ganger i wow. Vel jeg spillte finalekampanjen i frozen throne en 30-40 ganger så skal jeg sutre for at arthas slo illidan 40 ganger da og si loren er ødelagt av noe så enkelt. Det blir rett og slett alt for dumt. Folk som sutrer over at vi ikke får se de samme karakterene i et eventuelt wc4 som i wc3. Har dere i det hele tatt spillt wc2 eller wc1? Kan ikke akkurat huske så mye av at jeg spiller gul´dan i wc3. "de har ødelagt loren fra wc2" og hvorfor er ikke lenger goblinene en del av horde men en selvstendig nøytral faksjon som leier ut soldater og stash. Vil jo si at med TBC så har WoW klart det kunststykke å binde sammen loren fra wc2 og wc3 og det på en relativt troverdig måte.

 

Og når det er sagt, blizzard har ikke kommet med noen offisiell uttalelse om wc4. Jeg så streamn fra blizzcon og fikk ikke med meg det sitatet denne bloggeren har kommet med. Det betyr selvfølgelig ikke at det ikke kommer, men om det ble sagt var det som en teaser bare for å si at jada vi jobber med det. Men var det virkelig noen som trodde de ikke skulle lage et wc4 en eller annen gang?

 

WC4 kommer ikke på mange år enda les minimum 2,5 år sansynligvis en del lenger.

 

Er mye mer spent på hva den nye franchisen deres er. De har sagt de jobber med et spill som ikke tilhører hverken starcraft warcraft eller diablo loren. Dette er jeg mer spent på. Misforstå meg rett sc og wc er mine favorittserier, men spenningen rundt dem er ikke så veldig stor. Vi vet tross alt hva vi får med unntak av historien, men den er jo ikke noe mer enn f.eks 2 gode bøker i en serie hvor vi allerede er godt kjent med universet omtrent som harry potter bok 5 etter at du har lest de 4 første, etterlengtet ja, men man vet på mange vis hva man får. Med det nye spillet de jobber med så vet vi ingenting, er det enda ett rts, er det et rpg, er det et fps hvor finner handlingen sted.

 

Det har vel mer en relasjon at folk liker veldig godt historien i Warcraft universet men mener at WoW historien rettferdigjør ikke den dype historien som er lagt til grunne fra starten av. De skulle heller lagt WoW til en del av de tidligere Warcraft spillene fremfor å ha det som en "videreføring" av Warcraft historien, mye grunnet at det er forferdelig vanskelig å holde oversikten nå hva som har skjed, ikke skjedd og eventuelt spekulere i hva som skjer.

 

Om de har lagt det til en spinnoff av tidligere Warcraft hendelser hadde det vært mye bedre, det hadde blitt en separat spillserie i et veldig godt utviklet univers. Så hadde de kunne fortsette med historien, som nå er meget rotete fortalt i WoW, gjennom en mer strukturert Warcraft 4 kampanje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
:dribble: HERREGUD!!! Det betyr et ekspansjon etter Wrath of the Lich King! :D

 

WoW foregår i Warcraft-universet, 50 år etter WC3:TFT.

 

Men akkurat denne nyheten ble jeg gla for. Sette meg ned og spille gjennom hele Warcraft-serien igjen kanskje.

Men håper fremdeles litt på et splitter nytt prosjekt fra Blizzard, som ikke har noen relevans med resten av spillene... eller Lost Vikings ^^,

Lenke til kommentar
:dribble: HERREGUD!!! Det betyr et ekspansjon etter Wrath of the Lich King! :D

 

WoW foregår i Warcraft-universet, 50 år etter WC3:TFT.

 

Men akkurat denne nyheten ble jeg gla for. Sette meg ned og spille gjennom hele Warcraft-serien igjen kanskje.

Men håper fremdeles litt på et splitter nytt prosjekt fra Blizzard, som ikke har noen relevans med resten av spillene... eller Lost Vikings ^^,

 

World of warcraft det første er 4 år etter tft, se cinematicen når man fyrer opp spillet btw

Lenke til kommentar
Jaok.. Så du mener at blizzard's sine spill er dårlige?

Det har jeg aldri sagt. Jeg liker både Sc og Wc, så der bommer du på mål

 

Jeg sier ikke ALLE, men de fleste spill suger. Så klart finnes det mange gode spill, men som oftest så er noen av de altfor historieløs og dårlig gameplay, men med altfor stor fokus på grafikk-delen.

 

Elsker grafikk.. spiller crysis og alle de spillene som har nydelig grafikk.. men som oftest feiler på historien etc...

 

Ikke alle spill suger, men de fleste gjør det. Men så klart finnes det mange gode spill. Men altfor mye fokus på grafikk delen. Elsker grafikk.

 

Det er mottatt.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var litt drøyt å si at Warcraft 4 faktisk var BEKREFTET.

1. Null om dette på blizzcon-sidene.

2. Fra en annen kilde ( http://www.warcraft-4.net/ ):

“If there’s a team that’s passionate about doing another WarCraft RTS, then that’s definitely something we would consider,”

Legg merke til "IF".

“It’s nothing that we’re working on right now,”
“We have development teams working on Wrath of the Lich King, StarCraft II, Diablo III, and when those teams are all off the projects they’re working on, they’ll be intimately involved in the the discussions about what’s next.”

Mao. de jobber ikke med WC4 i dette øyeblikk. Såklart er det fullt mulig (kanskje til og med veldig sannsynlig) at WC4 kommer om en (god) stund, men mange har en tendens til å blåse opp "Hvis vi lager et WC4..." til å bli "Når WC4 kommer ut...".

 

Vet ikke hvor god den kilden er, men det samme kan jeg egentlig si om den linken i første posten. Den har iallefall noen sitater fra Blizzard..

Endret av hallgeirl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...