Gå til innhold

Warcraft 4 er "nesten" bekrefta!


Anbefalte innlegg

Det som står på siden:
Warcraft 4 Confirmed, Starcraft 2 to be a Trilogy

 

his is to ensure a faster release and a more polished campaign. Each of these will feature the same multiplayer experience, however you will have to purchase a separate product to play each of the campaigns.

 

In other big news, it was also announced the Warcraft 4 will use the same sort of system, which basically confirmed that Warcraft 4 is in the works!

 

Dette er jo gode nyheter, for å si det mildt - det med Warcraft, melkingen av SC2 er ikke fullt så imponerende.

 

Hvis noen er interessert i en stream fra BlizzCon i dag, for øvrig: http://www.wcradio.com/schedule.php

 

Så det som sies her at Blizzard vil melke WC4 på samme måte som de nå skal melke SC2, og gi ut kampanjene til hver rase som eget spill?

 

Sukk.

Vil man ha mer av det gode må man også betale mer for det. Fanden som folk syter da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uten om den linken i starten...så e da ingen plassa at wc4 e annonsert...kult vist da e sant...og dei pleie alltid og ha litt info om annomnseringa...har som regel pågått i noken år, sånn at dei har ein video elle gameplay og visa fram...derfor tror eg ikkje på at dei holde på me wc4 ennå...

Endret av berntys
Lenke til kommentar
Noen som har den fjerneste anelse om hvordan jeg kan få med meg BlizzCon i det hele tatt? Streaming? Radio? Tekst-oppdatering? Noe som helst? Og hvor lenge pågår BlizzCon?

 

Jeg drister meg til å sitere den andre posten i emnet:

 

Hvis noen er interessert i en stream fra BlizzCon i dag, for øvrig: http://www.wcradio.com/schedule.php

 

Lot merke til den,. men da jeg laster end filene, er det bare et par kb store tekstdokumenter >.<

Lenke til kommentar

Kan dette egentlig regnes som at det er bekrefta? Eller er det bare en liten glitch fra Blizz' side, og ingenting er offissielt enda? Mulig at det var med vilje, eller at det bare er noe tull... har ikke lest noe om det andre steder enn på den bloggen som en privatperson har skrevet. En så stor nyhet (oppfølger til Game of the year og forløperen til WoW) burde ha blitt nevnt andre steder.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Loren i WoW er ikke så fucked opp men det krever litt en god del lesning for å sammenfatte hele bildet.

 

Det er jo ganske føkka sidan du faktisk kan drepe fleire sentrale personar i wow. No har eg ikkje oversikten over kven det er, men det blir litt rart å ha desse med i wc4 viss dette blir lagt etter wow. Samtidig blir det litt rart å plassere wc4 mellom wc3 og wow føler eg, synes på ein måte wc4 må vere "det siste".

Lenke til kommentar
WoW er MMO. Warcraft er RTS. Bortsett fra at det er i samme univers ser jeg ikke noe sammenheng, så jeg vil ha WarCraft 4 fordi de to første var svært bra. Blir det derimot som Warcraft 3... huff, nei.

Om det blir så smått i nærleiken av WC3 så er det allereie bra. WC3 er jo eit av tidenes beste RTS.

 

Tenk om dei følger opp SCII og gjev oss WC4 med 90 campaigner. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...