Gå til innhold

Warcraft 4 er "nesten" bekrefta!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som står på siden:

Warcraft 4 Confirmed, Starcraft 2 to be a Trilogy

 

October 10, 2008, 7:02 pm

Digg

Facebook

Comment

Print

The latest panel from BlizzCon has been about Starcraft 2. The big news is that the campaign will be split into three separate parts, each being sold as a stand alone game. (people were booing this decision)

 

This is to ensure a faster release and a more polished campaign. Each of these will feature the same multiplayer experience, however you will have to purchase a separate product to play each of the campaigns.

 

In other big news, it was also announced the Warcraft 4 will use the same sort of system, which basically confirmed that Warcraft 4 is in the works!

 

Dette er jo gode nyheter, for å si det mildt - det med Warcraft, melkingen av SC2 er ikke fullt så imponerende.

 

Hvis noen er interessert i en stream fra BlizzCon i dag, for øvrig: http://www.wcradio.com/schedule.php

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hahahah. Jeg og en kompis diskuterte et eventuelt wc4 i går kveld Xp Får håpe de får en bra lore, men noe skeptisk når alle de kule dør =(

Blir sur hvis blizzard kommer med noen nye aliens for å fornye loren :@

Og jeg lever fortsatt i håpet om at Arthas ikke dør!

Lenke til kommentar
Det som står på siden:
Warcraft 4 Confirmed, Starcraft 2 to be a Trilogy

 

his is to ensure a faster release and a more polished campaign. Each of these will feature the same multiplayer experience, however you will have to purchase a separate product to play each of the campaigns.

 

In other big news, it was also announced the Warcraft 4 will use the same sort of system, which basically confirmed that Warcraft 4 is in the works!

 

Dette er jo gode nyheter, for å si det mildt - det med Warcraft, melkingen av SC2 er ikke fullt så imponerende.

 

Hvis noen er interessert i en stream fra BlizzCon i dag, for øvrig: http://www.wcradio.com/schedule.php

 

Så det som sies her at Blizzard vil melke WC4 på samme måte som de nå skal melke SC2, og gi ut kampanjene til hver rase som eget spill?

 

Sukk.

Lenke til kommentar

Er BlizzCon i dag? Jeg følger virkelig ikke med...

 

Men uansett, angående Warcraft IV:

 

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

 

 

Er det mulig..? Er det mulig?! Ord kan ikke beskrive følelsene inne i meg nå. Jeg sitter her og bokstavelig talt griner. Akkurat nå, mens dette blir skrevet, gråter jeg. Av glede, såklart, fordi Warcraft III: Reign of Chaos er etter min mening det beste spillet noen sinne lagd, med The Frozen Throne på en god andreplass! (ikke kverruler med meg, det er MIN mening). Jeg hadde håpet på en lang og nervepirrende "intro" som de hadde med Diablo III, men bare det at det blir annonsert er nok for meg!

 

OH MY GOD! WORDS CANNOT DESCRIBE MY JOY

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...