Gå til innhold

Hva tror dere om dette oppsett til hdpc med tvkort satelitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er et meget bra oppsett.Men vre ops på at sattelitt er ikke så lett på grunn av kodigen av kanaler

 

Det er et meget bra oppsett.Men vre ops på at sattelitt er ikke så lett på grunn av kodigen av kanaler

 

hvorfor ? lest at man skal kunne finne alle kanalene via cd med DE kortet og riktig cam ?

 

 

Kommer an på hvilket prg. vare du skal kjøre. Er det Windows MCE/VMC eller MediaPortal anbefaler jeg at du legger til eget skjermkort. Hvorfro Balck Edition?

 

 

Hm, hvorfor trenger jeg eget skjermkort til mediaportal? skal primært bruke mediaportal og litt mce, at det ble black edition er helt tilfeldig,

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar

Du trenger kanskje ikke kraften i prosessoren nå, men siden dette er en Black Edidtion kan du jo undervolte den. I praksis blir den jo da den samme som 4850e, men mer fleksibel.

 

Edit: hadde ikke lest posten over ang. skjermkort. HD4xxx serien har bedre deinterlacing og bedre oppskalering av SD.

Endret av obergeru
Lenke til kommentar
Det er et meget bra oppsett.Men vre ops på at sattelitt er ikke så lett på grunn av kodigen av kanaler

 

Det er et meget bra oppsett.Men vre ops på at sattelitt er ikke så lett på grunn av kodigen av kanaler

 

hvorfor ? lest at man skal kunne finne alle kanalene via cd med DE kortet og riktig cam ?

 

 

Kommer an på hvilket prg. vare du skal kjøre. Er det Windows MCE/VMC eller MediaPortal anbefaler jeg at du legger til eget skjermkort. Hvorfro Balck Edition?

 

 

Hm, hvorfor trenger jeg eget skjermkort til mediaportal? skal primært bruke mediaportal og litt mce, at det ble black edition er helt tilfeldig,

Det kan komme koding fra canal digital som vill gjøre det lite brukbart med htpc(paring det er at kort vill bare kune brukes i godkjente motakkere fra canal digital)

Lenke til kommentar
Det er et meget bra oppsett.Men vre ops på at sattelitt er ikke så lett på grunn av kodigen av kanaler

 

Det er et meget bra oppsett.Men vre ops på at sattelitt er ikke så lett på grunn av kodigen av kanaler

 

hvorfor ? lest at man skal kunne finne alle kanalene via cd med DE kortet og riktig cam ?

 

 

Kommer an på hvilket prg. vare du skal kjøre. Er det Windows MCE/VMC eller MediaPortal anbefaler jeg at du legger til eget skjermkort. Hvorfro Balck Edition?

 

 

Hm, hvorfor trenger jeg eget skjermkort til mediaportal? skal primært bruke mediaportal og litt mce, at det ble black edition er helt tilfeldig,

Det kan komme koding fra canal digital som vill gjøre det lite brukbart med htpc(paring det er at kort vill bare kune brukes i godkjente motakkere fra canal digital)

 

har hørt de ikke er pairet jeg, er jo mange som har det fått det til og har det i oppsett?

Lenke til kommentar
ja men slutter det og funke da? pappa pratet med cd, de sa de var i utviklingsfasen på htpc delen, så kommer jo sikkert et alternativ
Tviler...

 

 

hm jaja, drit kjedlig viss de pairer det da, det er jo det i sverige så vidt jeg vet,

 

mr spragleknas; angående mediaportal, får ikke spilt av noen videoer, har ffdshow haalimediasplitter, mkv instalert vil ikke spille av noe.

Lenke til kommentar
Denne prosessoren går for å være et av de beste AMD prosessorene til HTPC.

Pga støtte for HT3.0 får du utnyttet 780g skjermkortet bedre med denne prosessoren.

 

Aha! Så AM2+ er veien å gå? Jeg vurderte egentlig en X2 prosessor med 2.9GHz på AM2 plattform fra AMD, men lurte egentlig på hva alt dette snakket om HT var for noe. Takk for hjelpen :)

 

- nadezico

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...