Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei ! :D

 

Eg lure på om kordan man får tak i r8-en ??

 

fin å få svar :D !

Her er en guide du kan følge for å få tak i R8.

 

For å se hvor langt du har kommet så:

Logg deg inn hos http://socialclub.rockstargames.com/

 

og velg midnight club. Så vil du finne driving test, der kan du se hvor langt du har kommet for å oppnå kravene for å få R8. Du skal spille en god del for å klare å få den.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Hei ! :D

 

Eg lure på om kordan man får tak i r8-en ??

 

fin å få svar :D !

Her er en guide du kan følge for å få tak i R8.

 

For å se hvor langt du har kommet så:

Logg deg inn hos http://socialclub.rockstargames.com/

 

og velg midnight club. Så vil du finne driving test, der kan du se hvor langt du har kommet for å oppnå kravene for å få R8. Du skal spille en god del for å klare å få den.

 

 

Takk! :) eg har vert der :) må mann ha a-license for å få den ? :p

Lenke til kommentar
Hei ! :D

 

Eg lure på om kordan man får tak i r8-en ??

 

fin å få svar :D !

Her er en guide du kan følge for å få tak i R8.

 

For å se hvor langt du har kommet så:

Logg deg inn hos http://socialclub.rockstargames.com/

 

og velg midnight club. Så vil du finne driving test, der kan du se hvor langt du har kommet for å oppnå kravene for å få R8. Du skal spille en god del for å klare å få den.

 

 

Takk! :) eg har vert der :) må mann ha a-license for å få den ? :p

Ja du må nok det, litt kjipt men..

Edit: Ser at du har spilt en del, men du har litt igjen før alle de tabelene blir fulle. Du må bruke special ganske ofte, bruk det t.o.m når du ikke trenger det. Og får å få vechile damaged på full, så kan du dumpe bilen i havet hundrevis av ganger, det er raskeste måtte.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Hei ! :D

 

Eg lure på om kordan man får tak i r8-en ??

 

fin å få svar :D !

Her er en guide du kan følge for å få tak i R8.

 

For å se hvor langt du har kommet så:

Logg deg inn hos http://socialclub.rockstargames.com/

 

og velg midnight club. Så vil du finne driving test, der kan du se hvor langt du har kommet for å oppnå kravene for å få R8. Du skal spille en god del for å klare å få den.

 

 

Takk! :) eg har vert der :) må mann ha a-license for å få den ? :p

Ja du må nok det, litt kjipt men..

Edit: Ser at du har spilt en del, men du har litt igjen før alle de tabelene blir fulle. Du må bruke special ganske ofte, bruk det t.o.m når du ikke trenger det. Og får å få vechile damaged på full, så kan du dumpe bilen i havet hundrevis av ganger, det er raskeste måtte.

 

Nei no huska ikkje eg ka ditta special va igjen ^^ ?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte dette for en stund siden da jeg digget det forrige, men sliter med to ting. For det første er politiet for sinte og følger etter meg nesten uansett hva jeg gjør. Siden når ble det ulovlig å kjøre i 120km/t på to hjul gjennom et lyskryss på rødt, liksom. Drittpoliti. :p For det andre er det altfor mye trafikk, og de sperrer veien hele tiden. Er jeg nødt til å leve med dette, eller finnes det triks for å unngå det?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte dette for en stund siden da jeg digget det forrige, men sliter med to ting. For det første er politiet for sinte og følger etter meg nesten uansett hva jeg gjør. Siden når ble det ulovlig å kjøre i 120km/t på to hjul gjennom et lyskryss på rødt, liksom. Drittpoliti. :p For det andre er det altfor mye trafikk, og de sperrer veien hele tiden. Er jeg nødt til å leve med dette, eller finnes det triks for å unngå det?

Det finst jo en del koda... men eg veit ikkje om det e koda t akkurat ditta. det kan du sjekke på pause menyen - options - cheat codes. men vist du spilla online e der som oftast ikkje bila i gata elr snut :)

Lenke til kommentar

Slakke ned for politiet? Tja, det kan jo være morsomt å prøve nye ting, så hvorfor ikke? :p Kanskje jeg bare trenger å øve meg i noen dager før det sitter. Det har jeg ingenting imot. :p

 

I følge hjemmesiden kom en pakke med biler den 23de april, men de har ikke oppdatert nyhetene siden da. Det blir nok en stund til neste MC, dessverre.

Lenke til kommentar
Slakke ned for politiet? Tja, det kan jo være morsomt å prøve nye ting, så hvorfor ikke? :p Kanskje jeg bare trenger å øve meg i noen dager før det sitter. Det har jeg ingenting imot. :p

 

I følge hjemmesiden kom en pakke med biler den 23de april, men de har ikke oppdatert nyhetene siden da. Det blir nok en stund til neste MC, dessverre.

Okey :D den pakken har eg :p har alle pakkene og South Central :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å kjøre sakte når politiet kom, men de prøvde å stoppe meg likvel. Jeg råkjørte som en tulling gjennom gatene i stedet, tok en rekke snarveier gjennom bakgater og så videre før de begynte å gi opp å finne meg. Deretter kjørte jeg i normalt tempo ned i kjelleren i et parkeringshus og ventet, men jammen fant de meg ikke likevel. Er det i det hele tatt mulig å stikke av fra politiet?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å kjøre sakte når politiet kom, men de prøvde å stoppe meg likvel. Jeg råkjørte som en tulling gjennom gatene i stedet, tok en rekke snarveier gjennom bakgater og så videre før de begynte å gi opp å finne meg. Deretter kjørte jeg i normalt tempo ned i kjelleren i et parkeringshus og ventet, men jammen fant de meg ikke likevel. Er det i det hele tatt mulig å stikke av fra politiet?

kjør opp på motorveien :p full gass :D da klre ikkje dei å ta deg =)

Lenke til kommentar
Prøvde det også. For å være ekstra sikker dyttet jeg litt i de sivile bilene så de kræsja i hverandre og skapte kaos bak meg, og i teorien skulle politiet ikke ha sjanse til å komme seg forbi. Men joda, der var de igjen. ;)

hø? eg kjøre fra dei kvær gong. Hehe.. kallas bila har du ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...