Andakanda Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 sjukt ufattelig jævelig utdatert grafikken ser ut på dei screenshotta der... ?
DeadManWalking Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) sjukt ufattelig jævelig utdatert grafikken ser ut på dei screenshotta der... ? Og hvis du leser hva som står under, så nevner de nettopp kvaliteten og informerer (meg og alle som leser hva som står der) om at de vil poste bilder i bedre kvalitet så snart de blir tilgjengelig. Endret 29. september 2008 av data_jepp
Tordenflesk Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 sjukt ufattelig jævelig utdatert grafikken ser ut på dei screenshotta der... ? Bortskjemte unge. I mine dager hadde vi bare 2 piksler å leke med! Ser rimelig bra ut for et spill som det ble startet utvikling av i forrige århundre.
TCi Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ser meget bra ut. Det hele ser bedre ut i bevegelse. Animasjonen i spillet ser ut til å overgå det meste ut i fra de få klippene vi har sett.
TCi Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Her er bedre kvalitet: http://www.shacknews.com/laryn.x?story=54940
Timeo Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ikke si at de har tenkt å bruke de samme teite manne-tigerene og manne-grisene som går rundt med skytevåpen?
Vrengtpolvott Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Herlig! Spillet ser så sinsykt konge ut. Spiller for tiden Duke3D som gal på X360en, er utrolig stor nostalgifølelse jeg får.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 wohoo stor oppstandelse :!: 3d realms viser 2 bilder av the king himself og verden går av hengslene
TCi Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ikke si at de har tenkt å bruke de samme teite manne-tigerene og manne-grisene som går rundt med skytevåpen? Selvfølgelig. Noe annet ville jo ikke vært logisk. Blekksprutene ser veldig bra ut. Ser fram til å se de i bevegelse.
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ikke si at de har tenkt å bruke de samme teite manne-tigerene og manne-grisene som går rundt med skytevåpen? Det er jo Duke Nukem for faen. Selvfølgelig. Uten de er det jo ikke noe morsomt.
Eppelsin Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 De der hjernetingene så bra ut! Stor hjerne i hvertfall De har jo holdt på lenge med den der, er det enmannsprosjekt eller? Dont hold your breath! Anyway, Duke Nukem 3D var min første FPS kjærlighet. "Sååå ekte" liksom, haha, fatter ikke at jeg synes det. Men spillet hadde atmosfære til 1000! Ihvertfall i den tiden. Spilte bra på min 486dx2-66MHz gjorde den og. Artig å kople sammen et par PC'er med hjemmesnekra seriekabel også! Those were the days! (Men er glad grafikken har tatt seg *litt* opp i det siste) Kanskje jeg skal gjøre ferdig brettet jeg begynte å lage i 1998...hm...not. Men jeg likte editoren, veldig enkel. Selv om det i grunn og bunn bare ble med et brett, som jeg bygde og bygde på.. og aldri ble ferdig hehe.
Acurus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Nå holder kanskje ikke grafikken helt Crysis nivå, men det er uansett ikke grafikk som frister meg til å spille Duke Nukem. Det å ta på skoa til Duke å gå rundt å være Mr. BadAss himself er noe jeg virklig ser fram til!
Kenny Bones Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Leste dere denne samme saken på ITavisen da? Godeste Trond skriver at "Octobrain er akkurat det ordet betyr på Engelsk, nemlig flyvende hjerne" Jada Trond, whatever floats your boat.
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 ITavisen er en vits. Journalistene er en gjeng med amatører.
vikingkylling Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Interessant med nye bilder, men hva med bilder fra selve spillet neste gang i stedet for promo-bilder? Pig-cop må selvsagt være med. De er like viktige som The Duke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå