Gå til innhold

Crysis Warhead installasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått til å velge harddisk (selv om det er jævlig dumt at man faktisk må gjøre det slik). La over filer til C: slik at det ikke ble plass for spillet. Kom opp en melding om at det var for lite plass og jeg får da opp en ny dialog om hvor jeg vil legge spillet. LOL!

 

Trodde det var fikset men spillet vil likevel legge det på C:. Dette er for dumt. Selv når man får opp et valg hvilken disk man vil legge det på, så får man ikke lov.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Hvorfor vil du på død og liv ikke ha det på C: ?

 

Fordi C: brukes kun til system filer og vanlige programmer. Har egne disker for spill. Uansett, har du noen gang installert et spill og du ikke har hatt mulighet til å velge hvilken HD spillet skal ligge på? Har faktisk aldri gjort det, selv hvor dårlig spillet har vært.

 

Da har jeg endelig fått det til. Insallasjonen har i allefall begynt. Kopier over filer til C: disken slik at den blir for lite plass. Du får senere valg om "Full install" eller "Custom install". Velg "custom install". Så får du opp et bilde hvor du kan velge hvilke deler av spillet du skal installere. Trykk neste. Kommer opp en melding om at det for liten plass. Velg hvilken HD du skal legge det på, også velg hvor du skal legge snarveien. Fikk ikke til å installere det på en annen HD hvis jeg valgte "full install", da ville installasjonen fortsatt legge det på C:.

 

Noen som vet hva som er på disk 2? Har ikke blitt spurt om å installere den?

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Er jeg bare VELDIG uttafor, eller har Warhead kommet ut? Kan jeg kjøpe dette i butikkene NÅ??

 

18. september var vel release, og om du ikke orker å reise deg fra stolen for å skaffe deg det, så får du det på Steam for et par hundrelapper.

 

51%. Går ganske tregt. :|

Noen som vet om noen buttikker i Oslo området som har spillet. Skulle gjerne kjøpt det nå på Lørdag.

Endret av Jollis
Lenke til kommentar
Har Steam kjøpt opp dette også? Jesus! Men spillet skal jeg svarte meg ha! :) Noen som har prøvd det enda?

Har lastet det ned fra steam.

Gikk helt grei.Spillet er bra. Er som "gamle" Crysis. Kanskje en tanke mer lettdrevet for maskinen..

Regner med at en får valgt hvilken stasjon det skal ligge på om en velger Custom install.

Fikk opp det valget med nedlastet versjon.

Endret av Jollis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...