Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Har nå lest en del i denne tråden om div. roms og flashing.

Så da lurte jeg på:

* Hvordan falshe? lest mye om det men er så mye rart :p

* Hva er mulig den beste å legge inn for min del?

Bruker telefon mest til å skrive sms, ringe og nett.

 

Er ganske fersk når det kommer til dette her.

 

Hvilken Rom som er best for deg er jo en smakssak. Du får titte litt rundt og se på de forskjellige da vet du.

Selv kan jeg godt anbefale miri's rom

 

Når det gjelder det å flashe er det flere veier til målet. Jeg har kun brukt en men vet at den virker og da er det greit for min del. Drawbacket med denne metoden er at du må kjøre USPL GUI 2.5 FØR hver flashing og dersom du skal flashe ofte blir du vel lei akkurat det. Men uansett dette gjør jobben. Se read-me filene slik at du er sikker på korrekte drivere etc.

 

Du trenger 2 ting FØR du går igang med flashing.

  1. Innstaller først Microsoft .Net Framework 3.5 på pc'n.
  2. Last ned og gjør klarUSPL GUI v 2.5 Application husk å lese Read-me filene.

Flashing av HTC:

 

**NB: Ta ut minnekortet FØR du flasher og sett det inn igjen etterpå!

 

1: Koble til mobilen til pc.

2: Vær sikker på at mobilen er koblet til via Activesync.

3: Sørg for at du endrer instillinger på activesync slik at usb-connection ikke er lov.

4: Slå av telefonen.

5: Hold inne volum LAV knapp mens du slår på mobil slik at mobilen starter i bootloader. Du skal se at telefonen starter med 3 farger på skjermen.

6: Kjør USPL GUI v 2.5 slik at mobilen er i hacket-state, da tillater den endringer.

7 Kjør valgte rom [en .exe fil i mappa til den Rommen du skal bruke og den filen kjører du på pc'n med HD'n koble til] og enjoy!

 

Har smelt inn Miri's rom, men kordan får man norske bokstaver ØÆÅ på den nå?

Lenke til kommentar
Installer norsk tastatur. Søk i tråden her så finner du. Fingerkeyboard synes jeg er bra. Finner det på xda-developers.com. :)

 

 

La inn fingerkeyboard 2, men framleis ingen norske tegn der?

 

Men det var sjefs keyboard ja!

 

Du må endre innstillingene på det. Hvis du ser hvilke språk som er huka av, så ser du at alle er det. Ta vekk alle sammen bortsett fra norsk så skal du se at æøå er med :)

Lenke til kommentar

Har litt problemer med lyder. Når jeg får melding så kommer det ingen lyd, bare vibrering. Har vært inne å sett på innstillingene, men ingen av dem hjelper. Noen som vet hvordan man kan fikse dette?

 

Dette har jeg huka av på:

 

Aktiver lyder og varsler

 

< Hendelser (advarsler,systemhend.)

< Programmer

<Varsling (alarmer, påmin.)

 

Berøring av skjerm og maskinvareknapper har jeg ikke på.

 

Jeg har huka av på alle inne på varsler, på kategorien ny sms.

Lenke til kommentar

Noen som veit hvordan en får overført en excel fil fra dataen og får til og åpne den på mobilen?

 

Overfør med Activesync eller dataoverføringsmodus (dvs direkte til minnekortet), så skal det bare være å åpne med Office Mobile. Bruker muligheten veldig lite selv, men har testet et par ganger uten problemer.

 

Jeg får ikke det til.

Jeg bruker OpenOffice,har det noe og si?

Lenke til kommentar

Skyter fra hofta: åpne excel fila på maskina di - lagre som - velg filtype og som office 97 - 2003 og lagre dokumentet som office dokument. Sync og jeg tipper du vil få åpnet det nå...

 

Du kan vel synce og kan vel drag n' drop mellom mappene på pc'en hvis du har moben tilkoblet...

Endret av bowardsen
Lenke til kommentar

Ny Touch Flo 3D V2,5!

 

Se her

 

Der er det en også preview-film.

For dere som ikke er så stødige i tysk så kan jeg si at dette bare er en lekket beta-version som skal komme til den nye HTC firestone. Det er visstnok mange bugs og footprint-funksjonen fungerer ikke enda. Men det ser veldig bra ut spør du meg!

Lenke til kommentar
Installer norsk tastatur. Søk i tråden her så finner du. Fingerkeyboard synes jeg er bra. Finner det på xda-developers.com. :)

 

 

La inn fingerkeyboard 2, men framleis ingen norske tegn der?

 

Men det var sjefs keyboard ja!

 

Du må endre innstillingene på det. Hvis du ser hvilke språk som er huka av, så ser du at alle er det. Ta vekk alle sammen bortsett fra norsk så skal du se at æøå er med :)

 

Det gjore susen ja, lot engelsk språk stå igjen eg, men det kom seg når eg tok vekk engelsk ja.

Lenke til kommentar

Andre som har problemer med å koble opp Touch HD på nett via Wi-Fi? Står at telefonen er koblet til, men går jeg inn på en nettside får jeg beskjed om at den mangler en aktiv internett tilkobling. Fungerer fint på alle andre enheter (PC, spillkonsoller, Sony Ericsson, nett radio etc..) untatt Touch HD og HTC S740. Samme problem på de to telefonene. Noen som har noen tips?

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Installer norsk tastatur. Søk i tråden her så finner du. Fingerkeyboard synes jeg er bra. Finner det på xda-developers.com. :)

 

 

La inn fingerkeyboard 2, men framleis ingen norske tegn der?

 

Men det var sjefs keyboard ja!

 

Du må endre innstillingene på det. Hvis du ser hvilke språk som er huka av, så ser du at alle er det. Ta vekk alle sammen bortsett fra norsk så skal du se at æøå er med :)

 

Det gjore susen ja, lot engelsk språk stå igjen eg, men det kom seg når eg tok vekk engelsk ja.

 

Flott :)

Lenke til kommentar
Ny Touch Flo 3D V2,5!

 

Se her

 

Der er det en også preview-film.

For dere som ikke er så stødige i tysk så kan jeg si at dette bare er en lekket beta-version som skal komme til den nye HTC firestone. Det er visstnok mange bugs og footprint-funksjonen fungerer ikke enda. Men det ser veldig bra ut spør du meg!

Dette så sinsykt delig ut... Håper det kommer snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...