Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er en innstilling så man slipper å få alle simkort navn og nummerene til å legge seg til i telefonens telefonbok.

Jeg vil nemlig kun bare ha navn og nummer som jeg har skrevet i telefonens telefonbok synlig.

Mvh.

Morgan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om det er en innstilling så man slipper å få alle simkort navn og nummerene til å legge seg til i telefonens telefonbok.

Jeg vil nemlig kun bare ha navn og nummer som jeg har skrevet i telefonens telefonbok synlig.

Mvh.

Morgan

 

Det kan du lett ordne med HD Tweak som du finner HER.

Lenke til kommentar

Hei

 

Fikk nylig en touch hd, men kommer ikke på nett. Jeg har sett her på forumet, og i manualen til tlf osv men jeg kan ikke klare å få til innstillingene og komme på nett. Jeg kan ikke finne apn innstillinger eller noe. Jeg har netcom, og ba om å få tilsendt mms oppsett og internet fra de, men fikk ingen sms men jeg tror innstillingene kom på plass fordet, men det hjalp ikke. Hjelp noen?

 

Takk.

Lenke til kommentar

Hei

 

Kan noen skrive "step by step" hvordan jeg legger til manuelt oppsett av internet/GPRS?

Jeg har forøkt i en evighet men kommer ikke på net. Jeg klarer ikek finne ut av apn innstillinger eller noe. Jeg har netcom. Hjelp.

Noen tips på batteri tid også, da jeg må nesten lade den 2 ganger om dagen, kun ved å taste litt på den.

 

Takk.

Endret av benso
Lenke til kommentar
Hei

 

Kan noen skrive "step by step" hvordan jeg legger til manuelt oppsett av internet/GPRS?

Jeg har forøkt i en evighet men kommer ikke på net. Jeg klarer ikek finne ut av apn innstillinger eller noe. Jeg har netcom. Hjelp.

Noen tips på batteri tid også, da jeg må nesten lade den 2 ganger om dagen, kun ved å taste litt på den.

 

Takk.

Hvis du går inn på start(oppe til venstre)/innstillinger/tilkoblinger/tilkoblingsoppsett. Her velger du land og operatør. Da skulle telefonen finne riktig oppsett.(tror jeg, lenge siden sist).

Endret av texasen
Lenke til kommentar
Hei

 

Kan noen skrive "step by step" hvordan jeg legger til manuelt oppsett av internet/GPRS?

Jeg har forøkt i en evighet men kommer ikke på net. Jeg klarer ikek finne ut av apn innstillinger eller noe. Jeg har netcom. Hjelp.

Noen tips på batteri tid også, da jeg må nesten lade den 2 ganger om dagen, kun ved å taste litt på den.

 

Takk.

Hvis du går inn på start(oppe til venstre)/innstillinger/tilkoblinger/tilkoblingsoppsett. Her velger du land og operatør. Da skulle telefonen finne riktig oppsett.(tror jeg, lenge siden sist).

 

Jo takk, men dette er gjordt og det hjalp ikke. Eneste er at netcom kommer opp, jeg får ikke norsk tid, eller innstillinger eller noe av det. Jeg har lagt til alt av wap adresse, proxy, port osv hvor det går ann men ingenting hjelper.... Er hjelpesløs. Skjønner ikke hvorfor det skulle være så vankelig. Og jeg som trodde det var vankeslig med iphone for 3 år siden.

Lenke til kommentar
Hei

 

Kan noen skrive "step by step" hvordan jeg legger til manuelt oppsett av internet/GPRS?

Jeg har forøkt i en evighet men kommer ikke på net. Jeg klarer ikek finne ut av apn innstillinger eller noe. Jeg har netcom. Hjelp.

Noen tips på batteri tid også, da jeg må nesten lade den 2 ganger om dagen, kun ved å taste litt på den.

 

Takk.

Hvis du går inn på start(oppe til venstre)/innstillinger/tilkoblinger/tilkoblingsoppsett. Her velger du land og operatør. Da skulle telefonen finne riktig oppsett.(tror jeg, lenge siden sist).

 

Jo takk, men dette er gjordt og det hjalp ikke. Eneste er at netcom kommer opp, jeg får ikke norsk tid, eller innstillinger eller noe av det. Jeg har lagt til alt av wap adresse, proxy, port osv hvor det går ann men ingenting hjelper.... Er hjelpesløs. Skjønner ikke hvorfor det skulle være så vankelig. Og jeg som trodde det var vankeslig med iphone for 3 år siden.

Lenke til kommentar

Vedr. E-post i spb mobile shell.

E-posten som kommer opp spb, er outlook e-posten. Kan denne konfigureres slik at man kan hente e-post når man ikke er koblet til pcèn? Jeg bruker ikke outlook e-post i dag, men en som er satt opp mot min e-post konto. dermed blir det 2 postkasser.

Takk

Lenke til kommentar

Kan noen vær så snill, skrive hvor og hva man legger til for å få gå på internet? Automatisk oppsett fra netcom fungerte ikke, da jeg ikke fikk sms. prøvde flere ganger. Edge logoen og 3g logoen har jeg på status feltet, men jeg kommer ikke på internet. Den sier at data connection ikke er koblet til eller lignende. Jeg har lagt til netoms proxy server, og wap url og alt som er men det hjelper ikke desverre. Og hvor legger man til apn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...