Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd Opera Mobile 9.7 beta?

Hva er ulempene med denne beta versjonen?

Er det verdt å installere den, eller burde jeg vente til originalen kommer ut? Og er det noen som har noen tips om når originalen blir sluppet?

 

Alt tenker man da på også:

 

Følger det med bruksanvisning eller hentes den fra nett?

 

Tror det følger med en enkel hurtig bruksanvisning, men hvis du trenger hele bruksanvisningen tror jeg du må hente den fra nettet...

Lenke til kommentar

Pokker til greier..

I dag har skjermen på HD'en svikta :cry:

Brukte den i morges når eg sto opp. Sjekket mail, surfet og såg litt på en serie. Slengte den på senga, og når det var klart for avreise fra Ålesund til Oslo så var det ingen respons i skjermen. Måtte ta ut batteriet for å slå den av. Ingen sjangs til å komme lenger enn til pinkoden etterpå.

 

Har no lagt inn rom'en på nytt. Alltid brukt orginalen. Fortsatt ingen respons. Det stopper når den skal kalibrere skjermen.

 

Det aller kjipeste var å kjøre bil i 7 timer uten å ha noen å ringe til. Neste gang blir backuptelefon med :thumbup:

 

Noen som har vært borte i noe lignende?

Blir vel å kontakte mpx i morga tidlig å få den til service regna eg med :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp med min nye Touch HD, den første klikka så jeg fikk ny :thumbdown:

 

Jeg får ikke endret tilkoblings-innstillingene til "mitt arbeidsnettverk". Jeg gjør dette: Start> Instillinger> Tilkoblinger> Tilkoblinger> Avansert> Velg Nettverk> og der kan jeg velge mellom Telenor MMS, Telenor Internett og Telenor, men ikke mitt arbeidsnettverk.. noen som vet hva jeg skal gjøre for å få koblet meg opp på mitt arbeidsnettverk?

Lenke til kommentar

Er det slik at når jeg kjøper HD Delux nå, så kommer den med nyeste ROM?

 

(Har ikke peiling på dette med ROM osv, Tror jeg samtidig har kjøpt en mobil som er alt for avansert til mitt bruk. Men alt er vel en vanesak :) )

Endret av Novair
Lenke til kommentar
Er det slik at når jeg kjøper HD Delux nå, så kommer den med nyeste ROM?

 

(Har ikke peiling på dette med ROM osv, Tror jeg samtidig har kjøpt en mobil som er alt for avansert til mitt bruk. Men alt er vel en vanesak :) )

 

Denne mobilen er for avansert for de fleste:P

Men jeg oppdager stadig nye ting og funksjoner som er kjekt å ha, så mitt bruk har blitt mer avansert etter at jeg kjøpte den.

 

Anbefaler deg å sjekke HTC's hjemmeside for å se om en nyere rom har kommet.

Du sjekker ROM ved å gå inn på: Innstillinger -> Avansert -> Device Information

Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte min tuche hd for en måndte -2 siden så var det med siste romsa :p

 

Men har et for hvertfall når jeg har lite pæng på kortet og skal loade mailen min så kobler den seg opp på mobilnett når jeg er koblet til wifi... Samme gjelder hvis jeg prøver og laste ned været.

 

Tror bare dette skjer når jeg har lite pæng på kontantkortet, any ideas? :O Hadde vært fint om jeg kunne slippe 20kr mb netcom dyyyyrt hver gang jeg skal ha vær og mail om morran det blir fort noen hundre lapper :p

 

Lasta ned VG et få ganger og hele 150kr gikk...

Endret av zibiri
Lenke til kommentar

Meget godt fornøyd med HTC kundeservice, gode og raske tilbakemeldinger.

 

Svar #1:

"Hei

 

Takk for din henvendelse. Din HTC HD vil komme med den siste rom og OS 6.1."

 

Svar #2:

 

"Din telefon burde komme med den nyeste rom, du kan checke dette under start - indstillinger - system - om. Ellers kan du downloade den seneste rom gratis fra vores hjemmeside på www.htc.com under support.

 

Hvis de tidligere trin ikke løser dit problem vil vi anbefale dig til at besøge vores supportafdeling på vores hjemmeside. Gå venligst til: http://www.htc.com/www/support.aspx

 

Eller du kan gå til : http://www.htc.com/select_country.htm vælge dit land og klikke på supportfanen.

 

Du kan også ringe til vores kundecenter på: 32714448 hvis du har flere spørgsmål.

Endnu engang tak for din fortsatte støtte

 

 

Med Venlig Hilsen

Europas kundesupport team "

Endret av Novair
Lenke til kommentar

Fått telefonen enda?

 

 

Har foresten etter ca 2 månder NULLL RIPER ! :)

Ikke en gang sånna iPhone riper (snakker om glans riper da ikke dype riper) WOOOHOOO !

 

Den "vesken" som følger med er chill mot riper men den gjør at mobilen går trangt og tregt opp og ned av lomma + at det er jævla stress hvergang det ringer og måtte dra av den driten heila tia :p

 

Noen andre som bruker den ? Så sann silcon case på htc men veit ikke om det er noe forskjell i brukervennlighet på den og "veska" noen erfaringer? :)

Endret av zibiri
Lenke til kommentar

Da har jeg fått testet HDn litt og må si meg rimelig fornøyd.

 

1. Hvorda setter man en MP3 sang som ringetone ?

2. Mobilen kobler seg automatisk opp til Netcom internett, dette må da koste flesk?

3. Minnebruket ligger på ca. 60 % når jeg ikke kjører noen program, er dette normalt?

4. Wifi? hjelper kun for å få en kjappere tilkobling når jeg er tilkoblet trådløst nettverk?

5. Windows mobile er tungvindt :p

Endret av Novair
Lenke til kommentar
Da har jeg fått testet HDn litt og må si meg rimelig fornøyd.

 

1. Hvorda setter man en MP3 sang som ringetone ?

2. Mobilen kobler seg automatisk opp til Netcom internett, dette må da koste flesk?

3. Minnebruket ligger på ca. 60 % når jeg ikke kjører noen program, er dette normalt?

4. Wifi? hjelper kun for å få en kjappere tilkobling når jeg er tilkoblet trådløst nettverk?

5. Windows mobile er tungvindt :p

 

Skal prøve å svare så godt jeg kan :p

 

1. Du må bruke programmet mp3-trimmer.

2. Ja, det koster en del :p Gå på innstillinger->tilkoblinger nede i hjørnet->tilkoblinger igjen->avansert nede i hjørnet->velg nettverk->så velger du mitt arbeidsnettverk på begge. Da skal mobilen koble seg opp på det trådløse nettverket i stedet.

3. Vet ikke helt hva som styrer det der. Noen ganger ligger min på 30-40 andre ganger på 60. Trykka inn den knappet bak under dekselet og da gikk den ned på 30 igjen.

4. Wifi er vel det trådløse nettverket?

5. Ja, men man skjønner en del etterhvert :)

Lenke til kommentar

1. Du velger den aktuelle sangen og åpner menyen for denne, og velger dette der.

2. Så lenge du ikke overfører data koster det ikke noe.

3. Akkurat som i operativsystemer for andre datamaskiner bruker systemet en del av minnet. Jo lengre oppetid noe har desto mer av minnet blir brukt (så lenge man ikke bruker et program til å kjøre en opprensk).

4. Wifi tilater tilkobling til wlan, og kostnadene for datatrafikk blir da belastet denne tilkoblingen.

5. Windows Mobile er nok litt elsk eller hat. Enten ser man mulighetene ellers så går man seg bort, og syns det er tungvint og dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...