Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2. Så lenge du ikke overfører data koster det ikke noe.

Som hva da? Link, Ja takk. :)

 

Man laster ned data hvis man f.eks går inn på vg med opera eller IE på telefonen.

 

En enkel måte for at det ikke skal koste penger er at hvis telefonen spør om du skal koble til the internet eller arbeid, så velger du arbeid, og det koster ingen ting å være på nettet med telefonen :)

Endret av M-Mathisen
Lenke til kommentar

OJ, haha var denne jeg hadde tenkt og Spørre om..

3. Akkurat som i operativsystemer for andre datamaskiner bruker systemet en del av minnet. Jo lengre oppetid noe har desto mer av minnet blir brukt (så lenge man ikke bruker et program til å kjøre en opprensk).

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp med min nye Touch HD, den første klikka så jeg fikk ny :thumbdown:

 

Jeg får ikke endret tilkoblings-innstillingene til "mitt arbeidsnettverk". Jeg gjør dette: Start> Instillinger> Tilkoblinger> Tilkoblinger> Avansert> Velg Nettverk> og der kan jeg velge mellom Telenor MMS, Telenor Internett og Telenor, men ikke mitt arbeidsnettverk.. noen som vet hva jeg skal gjøre for å få koblet meg opp på mitt arbeidsnettverk?

 

Ingen som vet? :ermm:

Lenke til kommentar
Hei!

 

La inn nyeste ROM fra HTC på min Touch HD, men nå kommer alle SMS i innboks opp som "samtaler" der både mottatte og sendte sms kommer opp etter hverandre.

 

Hvordan får jeg ordnet det til at KUN mottatte sms ligger i innboks?

(De kommer opp normalt i TF3D)

 

Leffa

 

 

Fant ut av det ved å bruke HD Tweak... :D

Lenke til kommentar
Hvordan sender jeg MP3 filer og Videoklipp mm. Via blåtann?

 

Filutforsker, hold inne på filen og velg (på engelske rom "beam file"), det er den nest nederste knappen, på engelske rom ihvertfall... men det er et litt rart navn på den norske, så ikke rart at du ikke finner den... :D

Lenke til kommentar

Jeg vurderer sterkt denne telefonen... Men en ting som hindrer meg her, batteritiden!!! Hvordan er den på touch hd? Hadde diamond 1 før, og der var det ikke noe som kunne kalles batteri, derfor lurer jeg på hvordan denne er? Kan noen svare på det, er en middels bruker når det gjelder bruk. Hvor lenge holder den feks til å se film med før den må lades?

Lenke til kommentar
Jeg vurderer sterkt denne telefonen... Men en ting som hindrer meg her, batteritiden!!! Hvordan er den på touch hd? Hadde diamond 1 før, og der var det ikke noe som kunne kalles batteri, derfor lurer jeg på hvordan denne er? Kan noen svare på det, er en middels bruker når det gjelder bruk. Hvor lenge holder den feks til å se film med før den må lades?

 

Jeg er nå inne i min fjerde dag uten lading. Litt musikk, litt surfing og litt Video.

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Noen som kan bekrefte om det funker å komme inn på skandiabanken med bank ID og/eller vanlig sertifikat inlogging med denne telefonen ?

Og om det er blitt bedre støtte for flask slik at f.eks youtube fungerer på vanlig måte i nettleseren ?

 

Hvis jeg ikke kommer inn på nettbanken f.eks er det lite vits for meg å ha denne telefonen.

 

Med vennlig hilsen Jørgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...