Gå til innhold

Skal kjøpe en kraftig gamer pc til 13000-15000kr! Kan dette oppsettet bli bedre?


Anbefalte innlegg

Hehe, det "Nvidia" kabinettet har ikke noe som er optimalisert iforhold til andre Kabinetter, rimelig latterlig navn :)

 

Asus er heller på ingen måte den beste hovedkort produsenten, men de er den største, mye pga sin ekstreme markedsføring og juksete tall som ialt er klæshet sammen på en "kul" forpakning, sier ikke at Asus er dårlig, snarere motsatt. Men det finnes andre hovedkortprodusenter som er bra, og ikke minst billigere, bare se bortifra MSI.

 

Neida, men det har den grønne fargen og NVIDIA merke på så vidt jeg kunne se. :)

 

Ja, Gigabyte er også bra f.eks. Jeg kjøpte Asus denne gangen for jeg ville ha Express Gate'n hovedsakelig... Håper det funker... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det gjelder hovedkort, bør du velge ett fra ASUS eller XFX, de har mest erfaring når det gjelder gaming utstyr.

 

XFX hovedkort er jo bare tull når du anbefaler ATI 4870X2. :hmm: De XFX kortene jeg finner i prisguiden er alle for NVIDIA SLI med nForce chipset. Ville ikke anbefale det med mindre du skal kjøre SLI og AMD CPU.

 

Du har rett..

Snakket i telefonen samtideg som jeg skrev det inlegget.

Lenke til kommentar
Hehe, Du blir garantert Express Gate'n innen to dager. Det tar mye lengre tid å komme seg inn i Windows.

 

Forsovidt greit å ha det, men tviler på noen egentlig bruker det i praksis. :)

 

Liker mye mer Abit sin Bios typer (Pheonix), utrolig mye kjappere å komme seg inni Biosen og ikke minst den står ikke forlenge å "venter" :)

 

Express Gate er fint når man må ta en hurtig sjekk på nettet før man løper for å nå f.eks bussen ;) Abit skal jo slutte å lage hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...