Gå til innhold

Stalker: Clear sky trøbbel


Anbefalte innlegg

Har spilt i noen timer nå, og er kommet til Cordon området, der jeg har truffet på en stalker-leder som heter father Valerian. Uansett, han vil at jeg skal kvitte meg med kompanjongene til den militære lederen han holder fanget i ei celle, og sier de lusker rundt i nærheten, men koordinatene blir ikke merka av på PDA'en så jeg veit ikke hvor de er hen? Noen som vet? Han nevner en plass som heter Elevator?

 

(Har merka at primary objective-linja på PDA har glimret med sitt fravær i noen timer, men secondary quests er oppført.)

Endret av Kamuflasjelampe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynner å tro at dette er en quest bug, kommer ikke videre. Clear sky er faktisk mer bugga enn SoC, utrolig men sant.

 

Omtalene beskriver at Clear Sky har bugs som rett og slett ødelegger for spillet. F.eks at du får i oppdrag å vente på en gruppe fiender som aldri kommer. Leste også i en omtale at det oppstod en bug som ødela hele krigføringen mellom de forskjellige lagene.

Lenke til kommentar

Hei.

Spillet er full av bugs. Har spilt det noen timer , og når jeg forlater gordon over til garbage ,lukker spillet seg. Quick load F3 har ikke funket fra jeg begynte å spille.jeg må på på menyen å loade derfra. jeg får ikke opp maps og oppdrag (som i det første spillet), ikke får jeg montert kikkertsikte på geværet heller. Ihvertfall ikke på samme måte som i det første stalker spillet.( mulig det er en annen metode)

Får ikke rewards heller.Ellers virker spillet ok.

Noen flere med de samme problemene?

 

Mvh mpeg

Lenke til kommentar
[00:54:01 AM] No Protection detected -> L:\StalkerCS [24FA99AC]

 

Hjertelig :thumbup:

 

EDIT:

Har du cracket spillet?

Cracker du, fjerner du SecuROM.

Nei , dette er resultatet jeg fikk ved å kjøre orignaldisken gjennom "a-ray".

 

Hei.

Spillet er full av bugs. Har spilt det noen timer , og når jeg forlater gordon over til garbage ,lukker spillet seg. Quick load F3 har ikke funket fra jeg begynte å spille.jeg må på på menyen å loade derfra. jeg får ikke opp maps og oppdrag (som i det første spillet), ikke får jeg montert kikkertsikte på geværet heller. Ihvertfall ikke på samme måte som i det første stalker spillet.( mulig det er en annen metode)

Får ikke rewards heller.Ellers virker spillet ok.

Noen flere med de samme problemene?

 

Mvh mpeg

Har ikke spilt så mye ennå. Er bare på andre oppdrag men har ennå ikke støtt på noen bugs. Skal teste F3 senere idag.

Lenke til kommentar
Hei.

Spillet er full av bugs. Har spilt det noen timer , og når jeg forlater gordon over til garbage ,lukker spillet seg. Quick load F3 har ikke funket fra jeg begynte å spille.jeg må på på menyen å loade derfra. jeg får ikke opp maps og oppdrag (som i det første spillet), ikke får jeg montert kikkertsikte på geværet heller. Ihvertfall ikke på samme måte som i det første stalker spillet.( mulig det er en annen metode)

Får ikke rewards heller.Ellers virker spillet ok.

Noen flere med de samme problemene?

 

Mvh mpeg

Quick load funker her, bruker ingen patch.

Skal du ha kikkertsikte så må du oppgradere våpenet for at du kan montere det.

 

Spilt uten trøbbel helt til Yantar mer der var det stopp,alle savefilene er fucka så må starte på nytt. Gidder ikke starte på nytt før det er kommet enn masse med patch.

De som er kommet hjelper jo ikke:)

Lenke til kommentar

Hei.

En liten oppsumering av de feil ( alle er kanskje ikke feil, men slik spillet er lagt opp)jeg har funnet.Får ikke festet Artifacts i beltet. Har spillt flere timer med den vanlige stalker drakten,( er ikke akkurat skudd sikker) måtte spare penger til å kjøpe en sikrere drakten. I det første spillet fant man til tider nye uniformer.Vanskeligere å tjene penger til å kjøpe bla.kuler, da det er sjeldent man får penger i reward. ( måtte samle masse våpen å selge de for å få noen kroner)Boksene man finner rundt omkring inneholder sjeldent noen verdens ting.Quick load funker fortsatt ikke.Man slipper å spise ( brød eller pølse)da jeg har spilt rundt halveis uten å spise en smule.Våpnene er helt elendige,da de låser seg til stadighet.

Det positive med spillet er at du kan drasse med deg en haug av våpen og ammo, og grafikken er helt suveren. SKal bli godt med en mengde patcher. Det er helt nødvendig for å få den beste spillopplevelsen som spillet fortjener.

Mvh

Mpeg

Lenke til kommentar

Har ikke vært borti noen bugs enda, utenom noen få CTD greier, men utenom det er spillet helt fantastisk for min del :)

 

Fikk også ny armor rimelig kjapt i starten, og løper nå rundt med hagle, lyddempet snikskytterrifle og et AK-lignende våpen. Har også 15 granater hengende fra beltet, så klarer meg rimelig greit i de fleste situasjonene :)

 

Så langt er spillet utrolig morsomt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...