Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Hugs at resultatet er avgjort på førehand og sjølve kampen er berre ei symbolsk visning. Stolpeskot kan dimed berre vere "nesten-treff" og det er klårt fleire skot som nesten vert mål enn som vert mål.

Hvor får du det fra at alt er avgjort på forhånd? Vil det liksom si at taktikkendringer og eventuelle bytter under kampen er helt betydningsløse? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, under slike endringer vil resten av kampen spilles på nytt, så det endrer utfallet. Derimot om du lar kampen gå sin gang uten å gjøre noe er kampens utfall avgjort allerede. Tror det var i 2008-versjonen man kunne utnytte dette før en patch rettet det opp. I pausen kunne man i kamprapporten se hele kampen og om man da vant gjorde man ingenting, mens om man ikke fikk et resultat man er fornøyd med gjorde man endringer eller bytter og håpet at dette bedret resultatet.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med å registrere spillerne sine?

 

Jeg fikk Michael Twaite tilbake fra lån og glemte å registrere han for årets sesong,men jeg tenkte det ikke var så nøye da jeg hadde en bedre back,men når overgangsvinduet åpnet igjen fikk jeg ikke registrere han på nytt igjen..?

Samme gjelder en spiller jeg har kjøpt,kan ikke bruke han i tippeliga kamper pga han ikke er registrert..?

Lenke til kommentar

Andresesongen med AFC Wimbledon går knall til nå, har spilt 14 kamper og ligger på en flott andreplass. Bookmakerne tippet meg på en 22. plass. Endret litt på taktikken etter en svak periode med to uavgjorte, et tap og null scorede mål og neste kamp endte med 3-0 mot laget på tredjeplass. FM er morsomt akkurat nå!:D

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Har startet et nytt prosjekt nå. Startet en ny save med en god del land inkludert. Startet uten noe jobb og tok ferie. Dermed tok jeg den første jobben jeg fikk tildelt. Det ble i det danske 2. divisjonslaget Vanløse. Det første jeg gjorde var å kjøpe en danske på 2 meter og 100kg, som skal heade inn alle målene mine. Vi får se hvordan det går, men planen er å holde det simpelt og bare få unna kamper. Blir vel en sesong før jeg flytter på meg igjen. Håpet er å flytte seg oppover i divisjonene rundt om i verden, og få masse erfaring før jeg ender opp i en storklubb. Som 60åring :p. (Er 30 i spillet nå :p)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Har startet et nytt prosjekt nå. Startet en ny save med en god del land inkludert. Startet uten noe jobb og tok ferie. Dermed tok jeg den første jobben jeg fikk tildelt. Det ble i det danske 2. divisjonslaget Vanløse. Det første jeg gjorde var å kjøpe en danske på 2 meter og 100kg, som skal heade inn alle målene mine. Vi får se hvordan det går, men planen er å holde det simpelt og bare få unna kamper. Blir vel en sesong før jeg flytter på meg igjen. Håpet er å flytte seg oppover i divisjonene rundt om i verden, og få masse erfaring før jeg ender opp i en storklubb. Som 60åring :p. (Er 30 i spillet nå :p)

det er en knallgøy måte å spille fm på!! hender jeg gjør det samme sjøl. alternativet for meg er å starte med en storklubb og si opp etter et år eller to, for så å ta den første jobben som tilbys. greit med et visst omdømme så man kan trekke noen ok spillere til småklubben man tar over:) mye større utfordring og mer spennende å ta småklubbene oppover enn å kjempe om CL gull i første sesong:)

Lenke til kommentar

FY FAEN! Dataen skrudde seg av i stad fordi den var tom for batteri. Vanligvis går den bare inn i dvale, men neida, denne gangen skrudde den seg av og hva skjer? Joda, saven min på FM vil ikke starte. Den er borte.

 

Hadde en backup på den, men den er 6 dager gammel og jeg har spilt en halv sesong fra den tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...