Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spiller med wolves, vant første sesong og direkte opprykk.

nå etter 26 kamper ligger jeg på 3 plass i premier, 4 poeng bak chealsea.

solgte nettopp ene spissen min til newcastle for 60 mill. som er ny rekord i klubben.

vant nettopp 3-1 mot liverpool på hjemme bane, satset på å havne blant 6 beste ved sesongslutt, i min første sesong i PL

Lenke til kommentar
spiller med wolves, vant første sesong og direkte opprykk.

nå etter 26 kamper ligger jeg på 3 plass i premier, 4 poeng bak chealsea.

solgte nettopp ene spissen min til newcastle for 60 mill. som er ny rekord i klubben.

vant nettopp 3-1 mot liverpool på hjemme bane, satset på å havne blant 6 beste ved sesongslutt, i min første sesong i PL

Do I smell cheating :whistle:

Lenke til kommentar
spiller med wolves, vant første sesong og direkte opprykk.

nå etter 26 kamper ligger jeg på 3 plass i premier, 4 poeng bak chealsea.

solgte nettopp ene spissen min til newcastle for 60 mill. som er ny rekord i klubben.

vant nettopp 3-1 mot liverpool på hjemme bane, satset på å havne blant 6 beste ved sesongslutt, i min første sesong i PL

Do I smell cheating :whistle:

 

hehe, er ikke cheating på noen ting.

Lenke til kommentar
spiller med wolves, vant første sesong og direkte opprykk.

nå etter 26 kamper ligger jeg på 3 plass i premier, 4 poeng bak chealsea.

solgte nettopp ene spissen min til newcastle for 60 mill. som er ny rekord i klubben.

vant nettopp 3-1 mot liverpool på hjemme bane, satset på å havne blant 6 beste ved sesongslutt, i min første sesong i PL

Do I smell cheating :whistle:

 

I know i do :O

Lenke til kommentar

Hei . Er Tottenham på en save, men har litt problemer med å få kjøpt spillere. Har allerede kjøpt en høyreback (Rafinha), men når jeg skal kjøpe andre spillere godtar aldri kulbbene budet selv om det er langt høyere enn det spilleren faktisk er verdt. Speideren har også regnet med att spilleren er veldig interessert i å spille for klubben. Er det noen som har noen idéer om hva jeg kan gjøre for å signere spillere enklere?

Lenke til kommentar
Føler at 09 er så mye vanskeligere taktisk enn 08, men orker aldri å lese den guiden. Den er sååå lang jo. :p Er det virkelig verdt det?

Med mindre du er ganske stødig på det taktiske vil jeg si det ja. Hjalp meg masse hvertfall. :) Og jeg føler jeg var ganske god på det før også, men sto masse nyttige tips der for min del hvertfall.

Lenke til kommentar
Hei . Er Tottenham på en save, men har litt problemer med å få kjøpt spillere. Har allerede kjøpt en høyreback (Rafinha), men når jeg skal kjøpe andre spillere godtar aldri kulbbene budet selv om det er langt høyere enn det spilleren faktisk er verdt. Speideren har også regnet med att spilleren er veldig interessert i å spille for klubben. Er det noen som har noen idéer om hva jeg kan gjøre for å signere spillere enklere?

gå ut i media og erklær interesse, hvis spilleren liker det han hører kan det skape intern uro og bud kan bli lettere akseptert. skaff deg et godt forhold til manageren, skryt litt av ham osv. så han lettere aksepterer budene dine. send forespørsel om pris, hvis de gir et svar, gå litt ned, hvis ikke må du forberede deg på å by et stykke over verdi.

Lenke til kommentar
spiller med wolves, vant første sesong og direkte opprykk.

nå etter 26 kamper ligger jeg på 3 plass i premier, 4 poeng bak chealsea.

solgte nettopp ene spissen min til newcastle for 60 mill. som er ny rekord i klubben.

vant nettopp 3-1 mot liverpool på hjemme bane, satset på å havne blant 6 beste ved sesongslutt, i min første sesong i PL

Do I smell cheating :whistle:

 

Er da ingenting usannsynlig med det. Wolverhampton er råsterke for tiden, og Ebanks-Blake er en superhet spiss flere klubber er interessert i.

 

Hull presterte jo tilsvarende tidlig i årets sesong.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Det jeg synes er morsomst med fm, er å spille sammen med andre. jeg og min bror har som tradisjon å spille langvarige games, gjerne i årevis. vi spiller vekselvis over nett og lokalt, alt etter hva som passer. Vi bruker å starte med to rivaliserende lag, f.eks celtic - rangers, barcelona - real madrid osv. i år startet vi med Ac milan - Roma. Det som er greia er at uansett hvor dårlig det går, uansett hvor mange ganger man eventuelt får sparken, så søker man seg ny jobb og prøver å få til noe med et annet lag. tradisjonen tilsier at det er meg som får sparken først, men i år ble det motsatt gitt! endelig lyktes jeg bedre enn brodern! han fikk toårskontrakt da han ble ansatt i milan, jeg fikk ett års i roma, jeg har blitt tilbudt ny kontrakt 2 ganger og er inne i 3. sesong med giallorossi, mens han fikk sparken etter det første tapet etter en ubeseiret rekke på 18 kamper i 2. sesong! strengt styre i milan! nå er han manager i spania, i hospitalet, og holder på å få til store ting der:) dette er gøy!

 

synes det er så rart at folk starter en game, for så å begynne på en ny med samme lag, så fort man ikke vinner noe en sesong. det hadde hvertfall drept spillet for min del:) denne sesongen har jeg ambisjoner om CL finale og ligagull, sjøl om det skal bli forbanna hardt! før denne sesongen har jeg solgt mexes, aquilani og vucinic. som erstatninger har jeg lugano, breno, veloso og robinho (kjøpt over to sesonger). har et meget velsmurt samspill i troppen, og fm09 blir bare bedre og bedre! love it!

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...