Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Andre som sliter med å få overgangspenger til januarvinduet??

 

Velger ultimatum, men får sparken hver gang:p

Altså, du må ikke stille krav til penger i Januar Oo Spar penger fra sommeren, eller vær noen år i klubben før du våger å spørre om det da.

 

Ok, takk!

 

Men vet du/andre om hvordan man søker etter spillere på free transfer??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andre som sliter med å få overgangspenger til januarvinduet??

 

Velger ultimatum, men får sparken hver gang:p

Altså, du må ikke stille krav til penger i Januar Oo Spar penger fra sommeren, eller vær noen år i klubben før du våger å spørre om det da.

 

Ok, takk!

 

Men vet du/andre om hvordan man søker etter spillere på free transfer??

Gå på laget dit -> søk -> spillere -> filter -> kontraktstatus -> Utløpt/Uten kontrakt

Lenke til kommentar
har kjøpt meg en mexikansk spiss nå. har fått han i stallen. men kan ikke bruke han for der står ARB forrand navnet hans. altså trenger arbeidstilatelse. hvordan får jeg det da? trodde jeg fikk det isiden jeg fikk han til klubben min å betalte penger for han....

Du vet seriøst ingenting om fotball du x) Arbeidstilatelse får du når spilleren har en del landskamper, eller har viktig status i troppen din, da helst et topplag.

Lenke til kommentar
har kjøpt meg en mexikansk spiss nå. har fått han i stallen. men kan ikke bruke han for der står ARB forrand navnet hans. altså trenger arbeidstilatelse. hvordan får jeg det da? trodde jeg fikk det isiden jeg fikk han til klubben min å betalte penger for han....

Du vet seriøst ingenting om fotball du x) Arbeidstilatelse får du når spilleren har en del landskamper, eller har viktig status i troppen din, da helst et topplag.

 

 

Hehe, det kan jo hende han er ganske så ny med fm da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
har kjøpt meg en mexikansk spiss nå. har fått han i stallen. men kan ikke bruke han for der står ARB forrand navnet hans. altså trenger arbeidstilatelse. hvordan får jeg det da? trodde jeg fikk det isiden jeg fikk han til klubben min å betalte penger for han....
Du får sikkert snart en avgjørelse.

 

HAHAHA, jeg skulle hente Ronaldo på free transfer i desember 08, også bestod han ikke den medisinske testen, ikke de neste ti gangene heller :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Matias Fernandes er SYK! Har spilt et halvt år med City, og han har 7,5 i snitt og har ti mål + 11 assists. Bruk han som OM og playmaker. Ellers ruler Veloso og Moutinho på DM/MS. Mario Balotelli er tross sine 17 år, en av toppscorerne i klubben da Robinho har et snitt på 5,5 og vil bort.

Lenke til kommentar
Matias Fernandes er SYK! Har spilt et halvt år med City, og han har 7,5 i snitt og har ti mål + 11 assists. Bruk han som OM og playmaker. Ellers ruler Veloso og Moutinho på DM/MS. Mario Balotelli er tross sine 17 år, en av toppscorerne i klubben da Robinho har et snitt på 5,5 og vil bort.

Hvorfor spiller du med City? :O

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Fordi jeg fikk 700 millioner når jeg satt meg selv som tittelutfordrer, og City er et lag som må utvikles, men er ganske nære å nå toppen. United leder serien da :) Rooney er også syk, scorer hat-trick i hytt og pine. Hadde 15 mål på 12 ligakamper sist jeg sjekka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...