Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Ochoa, Akinfeev og en syk regen.

 

I angrepet (spisser, ving og OMS) har jeg Aguero, Torres, Cardozo, Balotelli, Silva, Gerrard og Kaka som går foran han.

 

Hvis jeg sier dem opp må jeg gi dem like mye penger som kontrakten tilsier, altså noe over 200 mill per pers... Gjensidig oppsigelse vil de ikke.

Lenke til kommentar
Virkelig? Var gøy de første kampene, men det er jo rett og slett dritt kjedelig nå...

 

Angrer ikke et sekund på kjøpene av Richards og Ramos, som kostet meg totalt 1,8 mrd. Jeg styrer alle kamper, de bryter alt med en gang, og jeg har sluppet inn utrolige 7 mål på 22 kamper i Premier League :D

 

Det er iallefall skjeldent jeg tar pressekonferanse selv. Som oftest spør jeg assistenten :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Har Ochoa, Akinfeev og en syk regen.

 

I angrepet (spisser, ving og OMS) har jeg Aguero, Torres, Cardozo, Balotelli, Silva, Gerrard og Kaka som går foran han.

 

Hvis jeg sier dem opp må jeg gi dem like mye penger som kontrakten tilsier, altså noe over 200 mill per pers... Gjensidig oppsigelse vil de ikke.

Gi de bot for ingenting, og sett de på reservelaget til de trygler om førstelagsfotball, evt skjell de ut etter hver kamp. Da synker moralen :D
Lenke til kommentar
Hvis noen er frustrert over pressekonferansene, anbefaler jeg å ansette en god assistentmanager. Pako Ayesteran har på to år kun sagt ting som spillerne og fansen har reagert positivt på. I motsetning til Sammy Lee.

Sammy gjør det bra for meg! Spillerne er som regel veldig fornøyde etter pressekonferansene. Har ikke tatt noen sjæl siden starten av sesongen nå, og det funker helt fett. Er i februar eller noe.

Lenke til kommentar

Går det an å lagre et treningsopplegg, slik at jeg slipper å lage et nytt for hver save jeg starter?

 

Spiller for øvrig med Werder Bremen nå. Jeg solgte Diego for £20 millioner, siden han var desperat etter å stikke, og hentet Huntelaar for £16 millioner. Jeg har også henter Peter Masilela for £650 000.

 

------------- -Wiese-----------------

Boesnich---Mertesacker---Naldo---Masilela

---------------Frings-c)----------------

---------------Jensen------------------

---Hunt---------------------Özil------

-------Huntelaar--Hugo Almeida--------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...