Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Har bare lest toppen av spillmagasinets anmeldelse.

 

Men hvorfor i all verden gir de minus for at spillet ikke er en revolusjon. Det skal tross alt ganske mye til og det er vel ingen som hadde forventet det heller. Og hva vil en revolusjon i et fotballmanagerspill bety?

 

Et ord; SPILLMAGASINET.. Hva hadde du forventet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er litt drit med Football Manager er at det gjerne kommer / trengs 2 - 3 oppdateringer før ting er som de skal, dette i seg selv er jo ikke noe ille eller noe og nå får vi jo en patch alt på release dagen (nå får jeg sikkert spillet før release som gjør at jeg må sitte å vente :p) men jeg er en som benytter meg av editoren ganske kraftig og ettersom hele databasen blir forandret ved hver oppdatering så er det alltid noe drit å måtte gjøre flere timers redigering i databasen om og om igjen for hver eneste patch :p

Lenke til kommentar
Det som er litt drit med Football Manager er at det gjerne kommer / trengs 2 - 3 oppdateringer før ting er som de skal, dette i seg selv er jo ikke noe ille eller noe og nå får vi jo en patch alt på release dagen (nå får jeg sikkert spillet før release som gjør at jeg må sitte å vente :p) men jeg er en som benytter meg av editoren ganske kraftig og ettersom hele databasen blir forandret ved hver oppdatering så er det alltid noe drit å måtte gjøre flere timers redigering i databasen om og om igjen for hver eneste patch :p

The good way or the bad way? :p

Lenke til kommentar

Good way vil jeg si, redigerer for det meste på Gjelleråsen IF hvor jeg legger til meg selv og mange venner uten å gi oss så alt for gode ferdigheter, men noe som tilsvarer greit 1. Div nivå i Norge med varierende høyt potensiale.

 

Også gjør jeg visse endringer i 1. div og Tippeligaen hvor jeg tar det nåværende nivået på spillere som har skuffet i 2008 sesongen litt ned osv..

 

Plasserer da også Gjelleråsen i 2. Div så jeg faktisk kan styre dem og jobber meg oppover :)

Utrolig morsomt men krever GOD tålmodighet med editoren ettersom jeg skal legge til alt perfekt, med bilder riktig fødselsdato og alt :p

Lenke til kommentar

testa demoen nå forrige uke, å syns ikke det var noe sånn i forbifarta som var så veldig nyskapende eller wow!. virker som de holder den samme gode fm, hvilket er bra. er jo også bra at de har tenkt på 3d delen, men virker som den kunne trengt et år til eller to med finpuss, før det blei hivd inn i spillet, for det så ikke så altfor bra ut syns jeg.

Lenke til kommentar

Siterer meg selv fra forumet på FMNorge, da jeg fortsatt ikke har fått noe svar der.

 

Jeg støtter gjerne FMNorge ved å kjøpe det via deres link og fra absoluttspill, men hvordan er det med Steam?
  • Om jeg skulle velge å kjøpe det derfra, vil jeg da få tilgang til spillet uten å gå via Steam hver eneste gang? Steam er av en eller annen merkelig grunn heller ustabilt her for tiden, og jeg kommer til å bli sprø om det fortsetter når jeg bare vil åpne FM.
  • Er å laste ned fra Steam eneste lovlige måten å spille spillet uten å måtte dytte i dvd-en ved hver oppstart?
  • Om jeg kjøper spillet i fysisk versjon, kan dette da bindes opp til Steam-kontoen min, slik at jeg har samme fordeler som jeg ville hatt om jeg kjøpte spillet via Steam?

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Mange spill som stårpå kjøpslista mi ass :p

 

FM09 - PC

Fallout 3 - Xbox360

Fable 2 - Xbox360

Fifa 09 - Xbox360

og Guitar Hero World Tour - Xbox360

IKKE KJØPT FIFA 09 ENDA? :o

 

Haha, dere får FM på fredag, jeg har FRI på fredag. Planleggingsdag ftw.

Lenke til kommentar
Mange spill som stårpå kjøpslista mi ass :p

 

FM09 - PC

Fallout 3 - Xbox360

Fable 2 - Xbox360

Fifa 09 - Xbox360

og Guitar Hero World Tour - Xbox360

IKKE KJØPT FIFA 09 ENDA? :o

 

Haha, dere får FM på fredag, jeg har FRI på fredag. Planleggingsdag ftw.

Har ikke Fifa enda fordi jeg venter på at Xboxen min skal komme fra service, bli kvitt den røde ringen. Viktig!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...