Gå til innhold

Kulturo: Topplista: Tegnefilmer


Anbefalte innlegg

Savnet Simpson The Movie på den lsita :O

Ellers var den ok, er ikke helt enig men har ikke sett så mye asiatiske filmer.

Er du seriøs? O.o

Veldig sent svar men ja dønn alvorlig. Storkoste meg jo under den filmen.

 

 

Selv om du koser deg med en tegnefilm så betyr det ikke at den er en av tidenes beste, noe den ikke er relativt sett.

Den kan være den beste for han?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den kan være den beste for han?

 

Jo selvfølgelig, men er den revolusjonerende på noen måte?

Brakte den noe nytt til animasjons-verdenen?

Nei, og dermed synes jeg ikke at den skal være med på lista bare fordi noen fant den underholdende.

Er så lei av det klassiker snakket. "Likte utrolig godt M:I 3 men 1ern er en klasikker så den er bedre". Bullshit, kan jo ikke tenke sånn.

Lenke til kommentar

Så du synes at på en liste av verdens beste animasjons-filmer (Lès: mest innflytende, inspirerende, og grensesprengende), skal The Simpsons movie være oppført?

Kun fordi du synes den var underholdende?

 

Jeg vet om utallige skrekk-filmer jeg har sett som er undeholdende, men jeg ville ikke ha ført de opp på "tidenes 10 beste" filmer listen av den grunn, med mindre de faktisk har en saklig grunn til å være oppført.

 

 

 

Er så lei av det klassiker snakket. "Likte utrolig godt M:I 3 men 1ern er en klasikker så den er bedre". Bullshit, kan jo ikke tenke sånn.

 

Og dette er relativt mtp hva vi snakker om på hvilken måte?

Lenke til kommentar

Og hvordan skal jeg klare å anta det ut i fra et utsagn som sier:

 

Er så lei av det klassiker snakket. "Likte utrolig godt M:I 3 men 1ern er en klasikker så den er bedre". Bullshit, kan jo ikke tenke sånn.

 

Uansett, du har lov til å synes at det er feil, på samme måte som jeg synes at det er feil at underholdning skal være en utløsende faktor for at en film skal være på en topp 10 liste.

Du kan vel ikke alvorlig talt mene at The Simpsons movie var en såpass bra film at den fortjener en plass på en noenlunde objektiv liste?

 

Isåfall har du sett alt for lite animasjonsfilmer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...