Gå til innhold

Ico-skapere med nytt spill (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har PS3 40gb versjonen og får dermed ikke spilt Shadow of the Colossus. Håper veldig på en relansering av det spillet på PS3-plattformen i full HD! Om ikke annet så selg i alle fall en fungerende PS2-versjon på PSN som et retrospill.

Skrevet

MGS4, Heavy Rain og nytt Team Ico-spill. Det blir det nok en PS3 på meg neste år...

Synes det er rart vi har hørt så lite fra den kanten. Nesten tre år siden SoTC.

Skrevet
Grunn 200 mener du vel.

Men er definitivt hypa på dette, ja.

Neh, God of War 3 og et Team Ico spill, 2 grunner for min del. Ser ikke noen andre grunner for å koste på meg de 3600 ++ det koster for en PS3. Nå har ikke de spillene kommet heller så får håpe den faller i pris til den tid kommer.

Skrevet

Har egentlig ikkje ord for kor mye eg gleder meg til dette. Eg håper spillet vil finne sted i samme univers som de to foregående spillene ihvertfall, og greier og levere like god stemning som spesielt SotC :)

Skrevet (endret)
Grunn 200 mener du vel.

Men er definitivt hypa på dette, ja.

Neh, God of War 3 og et Team Ico spill, 2 grunner for min del. Ser ikke noen andre grunner for å koste på meg de 3600 ++ det koster for en PS3. Nå har ikke de spillene kommet heller så får håpe den faller i pris til den tid kommer.

*Host* *Host*

Import :whistle:

Endret av theMar
Skrevet
Er jeg den eneste som synes SotC var et ganske middelmådig spill?

AtW

Du er nok det .. hehe = )

Gleder meg maks til det nye spillet fra dem, cant wait.. Håper de får til en like knallbra soundtrack som det var på SOTC, det soundtracket var/er jo bare sykt.

Skrevet

Ojda, dette var store nyheter. Sotc og ICO var fantastiske, selvom jeg synes ICO var hakket bedre :) Litt for mye hesteridning for min del, men for all del, nesten perfekte spill for det

Skrevet
Er jeg den eneste som synes SotC var et ganske middelmådig spill?

AtW

Nope, jeg er helt enig med deg der. Men gleder meg uansett... God stemning i det spillet, og det holder jo en god standard, så jeg har tro på Team Ico :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...