Gå til innhold

Warhawk: Clanleader trophy (samarbeid)


Pesico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet ut at man ikke trenger å opprette klanen på nytt. Så når BarryScott har fått 10 medlemmer i sin (2 igjen nå) så kan han bare gi lederjobben over til neste på lista uten å ødelegge klanen.

 

Når man er leder for en klan på 10 stykker får man trofeet ved å gå inn på Clansidene.

Lenke til kommentar
Har funnet ut at man ikke trenger å opprette klanen på nytt. Så når BarryScott har fått 10 medlemmer i sin (2 igjen nå) så kan han bare gi lederjobben over til neste på lista uten å ødelegge klanen.

 

Når man er leder for en klan på 10 stykker får man trofeet ved å gå inn på Clansidene.

 

Det er bra.. da bør dette gå rimelig fort :)

Lenke til kommentar
Kan vi ikke bare slenge på folk og fortsette å sende stafett pinnen nedover så langt det går? Hadde vært kult å vinne en clanmatch også :p Så vi får det trofeet.

 

Helt klart. Alle som melder seg her vil fra nå av bli invitert. Jeg kommer til å bli med i klanen og styre dette helt til de 10 første har fått trofe.

Lenke til kommentar
Kan vi ikke bare slenge på folk og fortsette å sende stafett pinnen nedover så langt det går? Hadde vært kult å vinne en clanmatch også :p Så vi får det trofeet.

 

letteste måten å vinne clanmatch på er å lage en one-man clan og spille mot en kompis som også har laget en one-man clan... så setter man bare 5min på gametime så har begge trofeet i løpet av 10 min :D så om noen vil ta med meg etter jeg har fått clanleader trophy så gi en lyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...