Gå til innhold

Warhawk: Clanleader trophy (samarbeid)


Pesico

Anbefalte innlegg

Hvor blir det av han siste? Kan ikke klanlederen invitere en fra ventelisten så vi får litt fortgang her..?

 

Som sagt reiser jeg bort på tirsdag morgen, og jeg vil gjerne ha troféet før det, men med dette tempoet ser det ikke ut til å gå den veien..

 

Må vi ta det litt med ro her da. Så fort han siste akksepterer (vi har invitert flere enn en fortsatt) så vil det gå fort for da er det bare å sende ledervervet videre. Skjønner at folk vil ha det så fort som mulig, men skulle det bli krise så blir du vel ikke borte så lenge vel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor blir det av han siste? Kan ikke klanlederen invitere en fra ventelisten så vi får litt fortgang her..?

 

Som sagt reiser jeg bort på tirsdag morgen, og jeg vil gjerne ha troféet før det, men med dette tempoet ser det ikke ut til å gå den veien..

 

Må vi ta det litt med ro her da. Så fort han siste akksepterer (vi har invitert flere enn en fortsatt) så vil det gå fort for da er det bare å sende ledervervet videre. Skjønner at folk vil ha det så fort som mulig, men skulle det bli krise så blir du vel ikke borte så lenge vel?

 

Neida, blir bare borte til Fredag, men da har vel dere allerede fullført "oprasjonen".. Men det kan da ikke være så vanskelig å akseptere den inviten? Fikk de ikke hele gårsdagen på seg også...?

Lenke til kommentar
Neida, blir bare borte til Fredag, men da har vel dere allerede fullført "oprasjonen".. Men det kan da ikke være så vanskelig å akseptere den inviten? Fikk de ikke hele gårsdagen på seg også...?

 

Alle skal få trofeet og det er ikke alle som er online hver dag. Skal se det an utover dagen. Skal sørge for at vi får 10 stykker i løpet av dagen. Og vi er ikke ferdige med operasjonen før alle har fått.

Lenke til kommentar
Har BarryScott gitt stafettpinnen videre, eller står han fortsatt som eier av klanen?

 

Hvordan ser man om noen har gitt deg eierrettighetene av klanen?

 

Som nevnt så står det et lederikon ved siden av navnet ditt og du har også en admin tab. BarryScott er ikke online akkurat nå, men han kommer innpå senere i dag. Skal si fra til ghostviper når det er hans tur.

Lenke til kommentar
Har BarryScott gitt stafettpinnen videre, eller står han fortsatt som eier av klanen?

 

Hvordan ser man om noen har gitt deg eierrettighetene av klanen?

 

Som nevnt så står det et lederikon ved siden av navnet ditt og du har også en admin tab. BarryScott er ikke online akkurat nå, men han kommer innpå senere i dag. Skal si fra til ghostviper når det er hans tur.

 

Skjønner. Men du får altså ingen form for melding eller beskjed om at du har tatt over som leder, du må gå inn å sjekke selv?

Lenke til kommentar
Da har jeg også akseptert :thumbup:

 

Bra, da er vi 11. Og nå er BarryScott online og har gitt ledervervet videre til ghostviper. Siden vi er 11 nå så melder jeg meg midlertidig ut da jeg skal ta noen klantrophies med BarryScott. Tar nok under en time så skal jeg melde meg inn igjen. Vi er uansett 10 stykker så dette vil ikke ha noe å si for clanleadertrofeet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...