Gå til innhold

Warhawk: Clanleader trophy (samarbeid)


Pesico

Anbefalte innlegg

Nå har Warhawk fått trophies også. En av trofeene er å lage en klan og få 9 andre til å joine. Vis vi er mange nok som spiller Warhawk tenkte jeg vi kunne la det gå på rundgang. Meld dere på i denne tråden ved å si meg hvilken PSN id dere har. Når jeg har fått trofeet sletter jeg klanen og nummer 2 på lista lager en ny klan. Det er da viktig at de første som får trofeet også hjelper de neste på listen, ellers er ikke dette vits.

 

Jeg vil oppdatere listen hver gang nye melder seg på. Har også invitert noen på et annet forum samt enkelte på vennelisten min. Så vær raske.

 

1. Pesico (har akkseptert)

2. BarryScott (ny clanleader)

3. Ghostviper (har akkseptert)

4. Felles00 (har akkseptert)

5. gloMs (har akkseptert)

6. Zealow (har akkseptert)

7. krosjef

8. Spaceman79 (har akkseptert)

9. Henrymeen

10. slugge (har akkseptert)

 

Venteliste:

1. Kuff1

2. Undesired5535

3. Mortis747

4. TuomasMetal

Endret av Pesico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du akksepterer i løpet av morgendagen så er det helt i orden. Jeg sender deg en invitasjon nå.

 

Når du kommer inn på menyen i spillet klikk på Community -> Clans -> Invitations -> Trophypez.

 

Når det blir din tur til å lage clan så finner du alternativ for det på Community -> Clans

Lenke til kommentar
Om du akksepterer i løpet av morgendagen så er det helt i orden. Jeg sender deg en invitasjon nå.

 

Når du kommer inn på menyen i spillet klikk på Community -> Clans -> Invitations -> Trophypez.

 

Når det blir din tur til å lage clan så finner du alternativ for det på Community -> Clans

 

Ok, da er jeg med i løpet av morgendagen ;)

Lenke til kommentar
jaja.. berre hiv på meg viss det er plass..:)

 

tag i signatur

 

Da var du invitert også:) 3 til nå så har vi alle 10. Skal oppdatere første post med hvem som allerede er med og hvem som må akkseptere. Alt i orden om folk ikke får tid til det før i morgen.

Lenke til kommentar

Blir dessverre uten PS3 og internett fra tirsdag 2. til fredag 5. september, så hvis vi ikke får fullført "prosjektet" i løpet av mandagen, så må dere nok finne en som kan overta plassen min. Men fint om jeg får være med til tirsdag :)

 

EDIT: Skriveleif

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...