Gå til innhold

Warhawk: Clanleader trophy (samarbeid)


Pesico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VIKTIG MELDING TIL TROFEHORENE !!

 

Jeg fant helt tilfeldig ut hvordan man kan få disse tre trofeene veldig enkelt.

 

# Cowboy -- Play a perfect Team Deathmatch (top player, no deaths).

 

# Lone Wolf -- Play a perfect Deathmatch (top player, no deaths).

 

# Survivalist -- Survive for one minute as the hero in Hero mode.

 

Finn en Team Deathmatch, Deathmatch, eller en Hero server uten noen spillere. Join og vent til tiden går ut.:D

For å få Survivalist-trofeet trenger du bare vente ett minutt. :yes:

 

Kan være lurt å finne servere som bare har et par minutter igjen til neste game. Da trenger man ikke vente så lenge.

Lenke til kommentar
VIKTIG MELDING TIL TROFEHORENE !!

 

Jeg fant helt tilfeldig ut hvordan man kan få disse tre trofeene veldig enkelt.

 

# Cowboy -- Play a perfect Team Deathmatch (top player, no deaths).

 

# Lone Wolf -- Play a perfect Deathmatch (top player, no deaths).

 

# Survivalist -- Survive for one minute as the hero in Hero mode.

 

Finn en Team Deathmatch, Deathmatch, eller en Hero server uten noen spillere. Join og vent til tiden går ut.:D

For å få Survivalist-trofeet trenger du bare vente ett minutt. :yes:

 

Kan være lurt å finne servere som bare har et par minutter igjen til neste game. Da trenger man ikke vente så lenge.

 

Det bør vel gå an å starte opp et spill, endre til at de maks kan være én spiller med, og sette tiden så lavt som det går an? Eventulet kan du ta med én spiller, som sitter ved siden av deg i sofaen og spiller på samme PS3..

 

Jeg fikk Survivalist-trophyet på den måten :D

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Da "vant" slugge plass nummer 10 på listen. Jeg har nå fått trofeet, så det betyr at det er BarryScott sin tur. Har informert han, så så fort han logger på vil han invitere dere alle igjen. Kommer med informasjon om clannavn så fort jeg får svar fra han.

 

 

Det bør vel gå an å starte opp et spill, endre til at de maks kan være én spiller med, og sette tiden så lavt som det går an? Eventulet kan du ta med én spiller, som sitter ved siden av deg i sofaen og spiller på samme PS3..

 

Jeg fikk Survivalist-trophyet på den måten :D

 

Er mange trofeer det går an å få på den måten i Warhawk, men ikke de to første han nevnte.

Lenke til kommentar

Vi kunne kanskje sette opp en "venteliste" i førstepost, så folk som ikke kom med blant de ti fortsatt kan skrive seg opp. Hvis noen er veeeeldig treige, eller noen må avslutte, så kan nestemann på ventelista ta over.. Jeg feks, mister tilgang på PS3 fra og med tirsdag, så da er det vel greit for dere å ha noen "step-ins".

Lenke til kommentar
Vi kunne kanskje sette opp en "venteliste" i førstepost, så folk som ikke kom med blant de ti fortsatt kan skrive seg opp. Hvis noen er veeeeldig treige, eller noen må avslutte, så kan nestemann på ventelista ta over.. Jeg feks, mister tilgang på PS3 fra og med tirsdag, så da er det vel greit for dere å ha noen "step-ins".

 

God ide og takk for at du sier fra. Folk kan herved si fra om de vil bli satt på venteliste.

Lenke til kommentar
VIKTIG MELDING TIL TROFEHORENE !!

 

Jeg fant helt tilfeldig ut hvordan man kan få disse tre trofeene veldig enkelt.

 

# Cowboy -- Play a perfect Team Deathmatch (top player, no deaths).

 

# Lone Wolf -- Play a perfect Deathmatch (top player, no deaths).

 

# Survivalist -- Survive for one minute as the hero in Hero mode.

 

Finn en Team Deathmatch, Deathmatch, eller en Hero server uten noen spillere. Join og vent til tiden går ut.:D

For å få Survivalist-trofeet trenger du bare vente ett minutt. :yes:

 

Kan være lurt å finne servere som bare har et par minutter igjen til neste game. Da trenger man ikke vente så lenge.

 

Det bør vel gå an å starte opp et spill, endre til at de maks kan være én spiller med, og sette tiden så lavt som det går an? Eventulet kan du ta med én spiller, som sitter ved siden av deg i sofaen og spiller på samme PS3..

 

Jeg fikk Survivalist-trophyet på den måten :D

 

 

 

Går også an med å ta 3 flagg på en tom server

 

Edit: går også an å legge din egen lufemine og kjøre på den

Endret av Hvo91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...