Jeg har hatt stor sans for Alexander Isak siden han spilte i Real Sociedad, men han virker å være en som trenger fryktelig lang tid etter en skade. Håper han blir bedre neste sesong.
Kan bekrefte at du setter deg ned i Tesla Model 3 og setene i M3 LR er veldig middelmådige. Hadde det vært et valg å ta Performance-setene som et alternativ i LR AWD hadde jeg lett valgt det.