Gå til innhold

Her beslaglegges snart Ipod-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke dere bestemme dere? MP3 eller mp3.

 

Hvorfor snakker dere om iPod her?! REKLAME!?!?

Og der gikk det tullet deres om iPod er reklame ut også.

 

Men for å si det samme som brukerne av ITAvisen igår, dette kan da umulig gjøres. Hva med mp3-spilleren til de som sjekker deg.

 

Jaja, får håpe Neofreerunner har en enkel måte for å skite SD-kort.

Lenke til kommentar
Her innføres omskrivingsregler for å frata produsenter gratis reklameplass i artiklene, men fortsatt brukes iPod som fellesbetegnelse for mp3-spillere.

 

Det virker ikke mye konsekvent på meg.

Enig der mann, har fint lite med ipod å gjøre i det hele tatt dette.

Lenke til kommentar

Å måtte tømme vannflasken sin kan vel neppe sammenlignes med å vise hvilket innhold man har på sine elektroniske enheter. Dessuten; hvordan avgjør man om innholdet er ulovlig? Det er forskjellig lovgivning i de forskjellige landene -- vil man, om man ikke tilhører "G8-gruppen" bli underlagt dette vannvittige idiotopplegget om man reiser fra ett G8-land til et annet?

 

Jø og fyse hvor teit dette forslaget er.

 

Enig der mann, har fint lite med ipod å gjøre i det hele tatt dette.

Jaha? iPod (ikke Ipod) er verdens mest populære MP3-spiller -- hvordan er ikke dette relevant for den? Jeg er enig i at "Her beslaglegges snart MP3-spilleren din" hadde vært en bedre overskrift, men du må jo forstå at Amobil skal servere flere hits på reklame-bannerne sine og ikke minst: gli denne latterlige navnekonvensjonen inn i trynet på alle som hater den. :)

Endret av josh909
Lenke til kommentar
Jaha? iPod (ikke Ipod) er verdens mest populære MP3-spiller -- hvordan er ikke dette relevant for den? Jeg er enig i at "Her beslaglegges snart MP3-spilleren din" hadde vært en bedre overskrift, men du må jo forstå at Amobil skal servere flere hits på reklame-bannerne sine og ikke minst: gli denne latterlige navnekonvensjonen inn i trynet på alle som hater den. :)
Fordi overskriften er missvisende og antyder at det er bare folk med ipod som kommer til å bli stoppet.
Lenke til kommentar
Jaha? iPod (ikke Ipod) er verdens mest populære MP3-spiller -- hvordan er ikke dette relevant for den? Jeg er enig i at "Her beslaglegges snart MP3-spilleren din" hadde vært en bedre overskrift, men du må jo forstå at Amobil skal servere flere hits på reklame-bannerne sine og ikke minst: gli denne latterlige navnekonvensjonen inn i trynet på alle som hater den. :)
Fordi overskriften er missvisende og antyder at det er bare folk med ipod som kommer til å bli stoppet.

 

Enig, det høres ut som om det er noe som kun gjelder iPod spillere. Jeg så artikkelen komme på toppen av diskusjonsforumet, og jeg trodde da med en gang jeg så den at den kun handlet om iPod.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hipp hurra for riktig steg i å kriminalisere så og si 70% av verdens innbyggere! :woot:

 

Who cares if someone rapes a child. Stop that pirate!

 

Fatter ikke hvordan jeg skal klare å dokumentere CD-er som jeg kjøpte for 4 år siden? Ikke at det kun er backup jeg har av musikk, men mange bruker kun backupen sin på mp3 spillere.

Lenke til kommentar

Som noen har spurt tidligere: Hvordan kan de sjekke dette med slik sikkerthet at de kan bøtelegge deg på stedet?

 

Og hva er det egentlig som hindrer noen i å kalle en PC for en avansert MP3-spiller og sjekke den og?

 

Og har de rett til å gå gjennom telefonen din fordi den kan spille MP3er?

 

Hørtes veldig ut som 1.april for meg og.

Lenke til kommentar
Her innføres omskrivingsregler for å frata produsenter gratis reklameplass i artiklene, men fortsatt brukes iPod som fellesbetegnelse for mp3-spillere.

 

Det virker ikke mye konsekvent på meg.

Agreed, argumentet med at dei ikkje vil reklamere for produktene fell til grunn når dei brukar iPod som fellesbetegnelse for mp3-spelarar. Eg er veldig skuffa, trudde faktisk Amobil var betre enn andre på det området, men den gang ei... :roll:. Synest kvaliteten på artiklene har tapt seg dei siste månadane.

 

Når det gjeld artikkelen: :wallbash:

Det blir uansett aldri innført, grunnen er ganske enkel. Dei kan ikkje sjå om innhaldet på ein mp3-spelar (nei, ikkje Ipod!!) er lasta ned lovleg, ulovleg eller rippa. Om dette er eit reellt forslag er det så idiotisk at eg ikkje veit kvar eg skal gjere av meg. Kvifor i alle dagar skal de ha noko med reise å gjere forresten? Det er svært få som tar med seg ein tom mp3-spelar ut av landet for å fylle den med ulovleg (:ph34r:) materiale.

 

Kvifor skal flyplassen være ein politistasjon der ein må til avhøyr for alt mogeleg?

Lenke til kommentar

Dette er jo bare dumt, dumt og dumt.

Kan jo ikke være lov og ta fra folk MP3 spillere til flere tusen kroner bare for en mistanke om piratkopiering. Dessuten hvordan skal man kunne sjekke dette i løpet av en kjapp flyinngng? Folk har jo ikke tid til og vente flere timer i kø.

Lenke til kommentar

Stusser en del over hvordan de skal se om innholdet er ulovlig nedlastet eller ei, finnes det en måte å sjekke dette? Ellers må jeg kaste meg på lasset å si at dette var et idiotisk forslag, bruker fly flere ganger i året, og mp3 spilleren min har jeg med meg overalt. Er imot piratkopiering selv, men har lastet ned en del plater jeg har kjøpt hvis pc’en skal formateres og jeg ikke har tilgang til de cd’ene. Tviler egentlig på at det kommer igjennom eller at det blir noe stort av det, men trist å tenke på at folk som bruker mye penger på musikk kan fort bli rammet :mad:

Lenke til kommentar

Hvor er dette tatt fra? Kan umulig være sant. Hvorfor skal dette sjekkes akkurat på en flyplass? Er like mye brudd på privatlivets fred å sjekke det der, som at noen kommer hjem til deg og sjekker det. Piratkopiert musikk har heller ingenting med flysikkerhet å gjøre, så hvordan i huleste skal flyplasspersonell være berettiget til å sjekke dette?

Dette er enten rent oppspinn eller en forsinket aprilsspøk.

 

PS: Det skrives iPod, ikke Ipod.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...