Gå til innhold

Anmeldelse av Army of Two


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Store deler av Army of Two er viet til kampen mot terrorisme, det vil for det meste si muslimske ekstremister. Selv om dette ikke er helt politisk korrekt fungerer det i en såpass lettbent tittel som dette.

 

Hva er det med kampen mot terrorisme som ikke er politisk korrekt?

 

Ellers en fin beskrivelse av hva spillet inneholder, og således en bra anmeldelse.

Lenke til kommentar
Store deler av Army of Two er viet til kampen mot terrorisme, det vil for det meste si muslimske ekstremister. Selv om dette ikke er helt politisk korrekt fungerer det i en såpass lettbent tittel som dette.

 

Hva er det med kampen mot terrorisme som ikke er politisk korrekt?

 

Ellers en fin beskrivelse av hva spillet inneholder, og således en bra anmeldelse.

Det hadde falt ut et ord fra den setningen. Det er nå ordnet.

Lenke til kommentar
Wow, tenkte at spillet kom til å falle mot 7-8 mens jeg leste anmeldelsen. Jaja, skal nok ha det uansett ;)

 

Jeg også. Så for meg en svak 8/sterk 7. Kommer uansett til å bli kjøpt en helg jeg vet jeg har absolutt nada å gjøre, og en kompis er ledig for coop. :wee:

Lenke til kommentar
En haug våpen og modifiserte hockeymasker kan være nok til å ta over rollen som verdenspoliti.

 

Les mer

 

Synes dette virker interessant. Anmelder nevner ting som selvmordsbomberne negativt. Jeg tar dette for hva det er, og synes det høres hysterisk ut. Driter i om det er teit eller politisk ukorrekt, dette er hollywood spill som jeg kaller det, og det er ikke noe poeng i å det for seriøst. Tipper utviklerne ikke har gjor det selv.

 

Plukkes nok opp etterhvert.

Lenke til kommentar

Tror ikke du leste det aktuelle avsnittet så nøye, Jakoozie. Jeg understreker jo at man ikke skal ta dette spillet seriøst.

 

Likevel reagerte jeg på selvmordsbomberne. Ikke fordi vi snakker om selvmordsbombere, men fordi de i mine øyne blir brukt i lite reelle situasjoner. Mulig jeg er en grinebiter her, men jeg synes det virket litt merkelig.

Lenke til kommentar
Tror ikke du leste det aktuelle avsnittet så nøye, Jakoozie. Jeg understreker jo at man ikke skal ta dette spillet seriøst.

 

Likevel reagerte jeg på selvmordsbomberne. Ikke fordi vi snakker om selvmordsbombere, men fordi de i mine øyne blir brukt i lite reelle situasjoner. Mulig jeg er en grinebiter her, men jeg synes det virket litt merkelig.

 

Føler du motsier deg selv nå. Vi skal ikke ta spillet seriøst, men allikevel så "trekker du ned for" (jeg aner jo ikke hvilken grad dette var avgjørende i din endelige vurdering) for at selvmordsbombere dukker opp på feil plass? Høres litt rart ut.

 

Men dette blir egentlig bare kverrulering, da jeg synes omtalen var god nok egentlig :innocent:

Lenke til kommentar

Anmeldelser er subjektive. Selv om du liker et spill, trenger ikke de i gamer å gjøre det. Selv om noen andre praiser et spill, trenger ikke gamer å gjøre det. Syns å huske at et RPG til 360 fikk 10/10 her, men ganske lunken anmeldelse andre steder. Er dette også noe å være skuffet over?

Lenke til kommentar

Hm, håpte når sant skal sies på en hakket høyere score. Spillet er tross alt forhåndsbestilt, og anmeldelsene hos dere har en viss tyngde i min bok. Men, satser på det kan levere varene. Primærgrunnen til innkjøp er coop og øl, så forventer ingen episk fortelling og generelt spektakulært spill igrunn.

Lenke til kommentar

Skjønner at spillet får blandet omtale, men både VG og Gamer trekker ned på at spillet er "politisk ukorekt", samtidig som de sier at man ikke skal ta den seriøst.

 

Føler at dere må bestemme dere, skal dere slakte den på grunn av at historien fremstiller virkeligheten feil, eller skal dere ignorere det å tenke på det som hollywood.

 

Samtidig så skjønner jeg at utviklere har gjort en tabbe ved å la spillet ha altfor mange trekk med virkeligheten.

 

Personlig så vil jeg ikke ta spillet seriøst og vil mest sannsynlig le meg ihjel mens jeg plaffer ned de såkalte selvmordsbombere og alt annet som kommer i veien.

Lenke til kommentar
Skuffa over dere i Gamer.

 

Like dumt som og gi Resistance fall of man 6/10 *kremt*Gamereactor*krem*

 

Men det er en annen side av saken..

 

skuffa over dere. :(

wow............

 

 

On another note. Bra skrevet anmeldelse. Tar fram mykje gode poeng.

Eg er dog ganske sikker på å plukke opp denne tittelen då det er nokre kompisar som og skal ha den. COOP er gøy.

Lenke til kommentar
Likevel reagerte jeg på selvmordsbomberne. Ikke fordi vi snakker om selvmordsbombere, men fordi de i mine øyne blir brukt i lite reelle situasjoner. Mulig jeg er en grinebiter her, men jeg synes det virket litt merkelig.

Lite reelle situasjoner som i at de kommer løpende mot deg som japanske kamikazeflygere?

 

Endring: Huff, dette er ikke likt meg. Oppdaget først nå at dette stod skrevet i omtalen.

Endret av tåa
Lenke til kommentar
kan man ikke slå/sparke personer til døde?

Jo, men dette er skriptede situasjoner som avhenger av hvor mye aggro du har i det øyeblikket du går i nærkamp.

 

Dere som skriver at jeg trekker for at spillet er politisk ukorrekt tar feil. Les det aktuelle avsnittet en gang til. Jeg bare kommenterer hvordan bruken av selvmordsbombere virker militærtaktisk på trynet.

 

Det er uansett ikke tungtveiende når det gjelder min endelige vurdering av spillet, men man kan ikke hele tiden forsvare utvikler fordi "de kanskje ikke tok spillet sitt så seriøst selv".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...