Gå til innhold

Her er Nokias nye mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia N96 virker som en ellers svak "oppgradering" av N95.

Var ikke akkurat stort den kunne skryte av i forhold til N95 ;)

Samtidig som den ikke ser spesielt lekker ut, kanskje det er mulig å håpe på dobbelt så lang batterilevetid? :)

Nope, sugen design å. Virkelig skuffet. Håpet på en som hadde mere design, og kanskje flere mpx :p

Lenke til kommentar
Nokia N96 virker som en ellers svak "oppgradering" av N95.

Var ikke akkurat stort den kunne skryte av i forhold til N95 ;)

Samtidig som den ikke ser spesielt lekker ut, kanskje det er mulig å håpe på dobbelt så lang batterilevetid? :)

Nope, sugen design å. Virkelig skuffet. Håpet på en som hadde mere design, og kanskje flere mpx :p

 

Hva skal du med flere megapiksler?

Fem holder jo i massevis ;)

Er jo bedre optikk vi trenger på mobiler, og ikke flere megapiksler

Lenke til kommentar
Fikk se og teste N96 tidlig i januar, og virket veldig bra selv om det ikke var en ferdig produksjonsmodell! Tight og fin, sykt bra skjerm og menyene er veldig stilige! JEG gleder meg ihvertfall.. :)

Jaja, hvordan har du greid det? Bevis eller har det aldri skjedd ;)

Se signaturen hans. Jeg tror ham :)

Lenke til kommentar

Nei, ikke mye større.. men er du først vant til denne type telefoner spiller noen mm her og der liten rolle.

 

Den ligger godt i hånden og hadde gode taster syns jeg. Så snadder denne saken her! :)

 

Skulle jeg bevist det i januar hadde jeg nok hatt Nokia og halve Finland etter meg.. ikke ønskelig situasjon for min del! :)

Endret av PerTurbo
Lenke til kommentar
Argh, hvorfor fortsetter de med QVGA? Det er jo komplett idiotisk! Me wants vga/352*416(cif?)!

Fordi VGA-oppløsning bokstavelig talt ville slukt batteriet på 2 minutt vil jeg tro. Personlig synes jeg QVGA holder for gjeldende telefon. Når de har oppfunnet en bedre type batteri derimot, da kan de godt få makse ut oppløsningen på skjermen :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...