Gå til innhold

Forumet runder 10 millioner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 MP, megaposter. Må ikke forvirres med MiP, mebiposter.

MP-racet raser videre. :D

 

Gratulerer til den heldige posteren og alle andre på forumet.

Det blir nesten som Åge Alexandersen synger:

 

Æ tenkt at det her mått feires,

og sprang nedpå butikken og kjøpt ei heil kasse øl.

Æ vakla mæ frem i mot disken der hørt æ ei fanfare

og et jævla høgt brøl.

Der stod hu Rølien Saue og Hallvard Flatland og hele Oslo Gospelkor.

Dæm hylte og bar sæ og kyssa og klemmt mæ,

æ var kunde nummer ti million.

 

Det er min dag i dag

Herre Gud for en hærlig dag

Det er min dag, min dag i dag.

</kulturelle senskader fra da jeg bodde i Trøndelag>

Lenke til kommentar

Diskusjon.no når nye høyder. Hvis vi hypotetisk sett sier at bare 1/10.000 innlegg er av svært god kvalitet med mye god informasjon, er det nok slike inlegg til å lage en bok på 1000 sider eller mer. Kunne blitt en artig bok, "Det beste av diskusjon.no" eller liknende. Har disusjon.no enerett på alt innhold på forumet, eller hvordan står det til med distribusjon av dette for personer som ikke er tilknyttet nettverket? :xmas:

Og så hyggelig at min tråd ble nevnt da, en riktig god og varm jul til dere alle. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
da stemte mine beregninger med at 10 MPost kom sånn i andre uka i desember.

 

ja, jeg regnet ut for å prøve få 10 MPost :p , men glemte det bort

Jeg gjorde også det. Første gang feilberegnet jeg litt. Jeg hadde ti poster og svar oppe på skjermen for å "sikkre" meg den magiske posten, samtidig som jeg holdt øye med hvor mange poster det var totalt. Selfølgelig greide jeg å se feil.

Lenke til kommentar
Jeg gjorde også det. Første gang feilberegnet jeg litt. Jeg hadde ti poster og svar oppe på skjermen for å "sikkre" meg den magiske posten, samtidig som jeg holdt øye med hvor mange poster det var totalt. Selfølgelig greide jeg å se feil.

Telleren du ser på forsiden oppdateres ikke i real-time, så lett skal vi ikke gjøre det for dere... ;)

Lenke til kommentar
... Har disusjon.no enerett på alt innhold på forumet, eller hvordan står det til med distribusjon av dette for personer som ikke er tilknyttet nettverket? :xmas:

Fra rettningslinjene:

#16:

... Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. ...

Jeg kan ikke se at det står noe om at Hardware Online overtar opphavsretten for innleggene man poster. Så en bruker kan godt bruke andres innlegg, men da må han innhente tillatelse fra forfatteren. Kun Hardware Online har rettigheter til å bruke innholdet slik de ønsker uten å trenge å spøre om lov.

 

Det siste krever dog at rettningslinjene på forumet er juridisk bindene, noe jeg langt ifra er sikker på. Mange har f.eks. pekt på at brukeravtalen man inngår når man innstallerer programvare ikke er gyldig i Norge. I tillegg var jo også et stort antall av brukerne, inkludert meg selv, umyndige da de godkjente brukeravtalen. Så hvis Hardware Online skulle prøve å utgi noen av innleggene utenfor nettstedet ville jeg tro de uansett måtte innhente tillatse fra alle brukerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...