Gå til innhold

TEST: bZerk bakgrunnsbelyst tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke prøvd bZerk sitt tastastatur, men Keysonic-en jeg skriver på nå, er vrien, for å si det pent. Alt er komprimert, og shift og enter taster er krympet, noe som gjør at man lett trykker feil. Anyways, forstår vel egentlig at mange kan trenge det ekstra lyset. Selv så sitter jeg ofte lenge oppe om kvelden, og trives i mørket :) Da er det kjekt med ekstra lys, selv om det ikke er så "bra" at det gjør noe...

Lenke til kommentar

Sist jeg kobla til et slikt tastatur til min pc så knekte det begge PS/2 inngangane. Tviler sterkt på at jeg skal kjøpe noe slikt, det virker for min del som det er satt sammen av diverse avfallsprodukter fra annen produksjon til bZerk.

 

Er det forresten vanlig at man må trykke på Scroll Lock istedet for å trykke inn den knappen som _skal_ være til lyset for å få lys?.

Lenke til kommentar
Sist jeg kobla til et slikt tastatur til min pc så knekte det begge PS/2 inngangane. Tviler sterkt på at jeg skal kjøpe noe slikt, det virker for min del som det er satt sammen av diverse avfallsprodukter fra annen produksjon til bZerk.
Problemet med PS/2 er at ikke er ment til å være hot-swappable (kom ikke på et bedre ord nå), og å hot-swappe dem kan foråsake skade. Portimplementasjon på nyere hovedkort er så bra at det ikke pleier å være et problem, men det kan oppstå. Tror heller at det er HKet ditt sin feil.
Lenke til kommentar

Har et sånt tastatur selv, og etter 30 minutters bruk så havna det i eska si igjen. Nå ligger det i boden :p Det var rett og slett for lite for store hender, uheldig tastateoppsett, og generellt fælt å skrive på når man er vant til skikkelige tastatur med håndleddstøtte. Dog. var det pent å se på når det var mørkt sammen med razer musa mi.

Lenke til kommentar

Jeg har forjengeren(mist) til det tastaturet, har hatt det i 3 år nå og er strålende fonøyd. Eneste forksjellen jeg kan se er at mitt har vanelig layout på tastene, lyset fungerer like godt i dag som da taststuret var nytt, selv etter taststuret har fått servert flere glass jack og cola.. :D

Lenke til kommentar

Vel, hvis noen har lyst på et tastatur med lys i, vil jeg heller anbefale dette:

 

http://www.hardware.no/tester/input/saitek..._keyboard/21274

 

har det selv, og det er knallbra, selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg liker lysene, men bare å skru av de.

 

(lysene er så ugjevne at de gjør det vanskeligere å lese tegnene i et lyst rom, men funker fint når det er mørkt)

Lenke til kommentar

Har et stk KeySonic med blått lys, det diver å fusker litt, men er bare å gi det et lite dunk så funker lyset som regel igjen..

Men er jo håpløst i spill da man bare får trykket ned 3 taster samtidig.

 

Får vel se opp en pris klasse om jeg vil ha meg et nytt..

(fikk tastaturet for 95,- på Netshop.no sin supertirsdag eller hva det het for 2-3 månder siden så var verdt det synes jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...