Gå til innhold

NetCom og Herme-gåsa besøker Telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vits med å lage en sånn video? Alle kopierer jo litt av og til for å henge med, selv om kopiering ikke er så gøy for dem som lager det først

Men videoen var sikkert ment for underholding internt, (som dere sa) og som vanlig blir den lagt ut på youtube.

Jaja, fint å dele gleden med Norges befolkning. :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Jeg sier bare Netcom FreeText jeg, hvem er det som hermer egentlig?

 

FriVenner er vel mere herming av Chess eller Tele2 (husker ikke hvem som var først jeg).

 

De to siste er vel også diskuterbare, telenor hadde familienett før netcom kom med Trådløs Familie og de hadde et abonement som begrenset bruken til 200 allerede på 90-tallet.

Endret av Fluren
Lenke til kommentar

Denne videoen var litt morsom. Men hvor riktig den er, det kan jo disskuteres. NetCom har vel ikke akkurat vært først ute med alt? Og når "alle" operatørene har venne- eller familieabonnementer, da er det vel logisk at Telenor ordner det også.

 

Jaja, det var uansett motsomt da. Sjefene i NetCom har kanskje litt lite å gjøre for tiden, men de må ko forberede årets julebord med noe morsomt :p

Lenke til kommentar

NetCom suger. Hadde NetCom i flere år og de hang alltid etter Telenor når det gjalt dekning og teknologi. Dessuten opplevde jeg bare ræva kundeservice fra dem.

 

Jeg husker godt at det tok NetCom ET HELT ÅR etter Telenor å lansere MMS tjenesten. Dessuten måtte man ha et nytt SIM kort bare for å kunne bruke 3G.

 

Og når det gjelder dekning... - har NetCom omsider fått til EDGE dekning i sør-Norge??!

 

Jeg kommer i hvertfall aldri til å tegne et NetCom abonnement igjen.

Lenke til kommentar
NetCom suger. Hadde NetCom i flere år og de hang alltid etter Telenor når det gjalt dekning og teknologi. Dessuten opplevde jeg bare ræva kundeservice fra dem.

 

Jeg husker godt at det tok NetCom ET HELT ÅR etter Telenor å lansere MMS tjenesten. Dessuten måtte man ha et nytt SIM kort bare for å kunne bruke 3G.

 

Og når det gjelder dekning... - har NetCom omsider fått til EDGE dekning i sør-Norge??!

 

Jeg kommer i hvertfall aldri til å tegne et NetCom abonnement igjen.

Jeg håper ikke den videoen ødela nattesøvnen din for i natt.

Vet ikke om du bare følte for å ytre din mening, eller hetse Netcom for den videoen, men husk at videoen er ment som en intern spøk.

 

 

/følte bare for å skrive det, uten noe vondt ment. :)

Lenke til kommentar

Ganske morsomt dette egenlig. Minne litt om det Microsoft og Netscape drev med på slutten av 90-tallet da de lekte seg med plastdinosaurer og plast E-er på hverandres release parties.

 

Forøvrig håper jeg inderlig at Telenor lager et like bra "videosvar" som leveres med bud til Netcoms julebord. Det beste som finnes her i verden er store firma som har selvironi, humor og tåler en spøk. Det verste som finnes her i verden (vell ikke det verste da men) er store firma som tar seg selv for høytidelig.

 

Når det gjelder "hermegåsa" så skal vi som kunder være enormt glad i henne. Det her "hermegåsa" som har gjort at vi har tilgang til teknologien vi har tilgang på i dag, og ikke minst at vi har prisene vi har.

Jeg husker min første mobil. Man kunne ringe med den, det var alt, og jeg betalte 9 kr minuttet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...