Gå til innhold

Hvilke brukere kunne dere ønsket dere som moderator


L4r5

Anbefalte innlegg

Dette er en høyst uhøytidlig undersøkelse da jeg ikke kan gjøre noe fra eller til

Jeg lurer bare på hvem dere brukere kunne tenke dere hadde blitt en god moderator.

 

Regler:

- Man kan ikke nevne de som allerede ER moderator

- man skal ikke komme med kommentarer om hvem man mener IKKE burde bli moderator

- Man SKAL begrunne svaret!

- Man kan nevne flere

- må være 18 eller eldre siden det er det de har satt som aldersgrense som meoderator her på forumet.

- man kan ikke nominere seg selv

 

 

Selv så synes jeg PencliCase hadde gjort seg som moderator. Han er en seriøs bruker og virker som en likandes kar.

Mushi hadde også gjort seg som moderator. Det trengs flere jenter på moderatorteamet.

 

(til dere som er moderztor; Flytt gjerne tråden om den er feilpostet. Var usikker på hvor jeg skulle poste den)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor det skal være en aldersbegrensning med tanke på at dette er "høyst uhøytidlig undersøkelse", men det får så være.

 

LarsP og SteffyBoy ser jeg for kunne gjort en god jobb som moderatorer, særlig i Film og OT-baren. De er begge i stand til å være både seriøse og velreflekterte, og jeg er ganske så sikker på at de er blant de mest respekterte brukerene på forumet.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Har ikke noe å klage på de som er moderatorer. Tror noen er litt snurt siden enkelte ble /rejected på inntaket av nye moderatorer.

Var nok ikke derfor jeg startet denne tråden. Jeg ble sittende å diskutere med en annen hvem vi kunne tenke oss som moderatorer. Og så begynte jeg å lure på hva andre mente også...

 

Skjønner ikke helt hvorfor det skal være en aldersbegrensning med tanke på at dette er "høyst uhøytidlig undersøkelse", men det får så være.

For at det skal være realistisk.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne sett følgende personer som moderator selv:

 

Juliess: Virker som en seriøs og hyggelig bruker. Ikke nødvendigvis fordi hun er av det kvinnelige kjønn, kjønnskvotering er selv med god mening, galt og kjønnsdiskriminerende. Derfor er det ikke derfor hun er ønsket som moderator for min del. Hun har de kvaliteter en moderator bør ha.

 

Ståle: Ståle virker som en god kandidat. Han er aktiv i både OT, Programmer og flere andre kategorier. Virker høflig og saklig. Dessuten er han hyggelig i det virkelige liv også, om jeg skal dømme fra den ene gangen jeg har møtt ham. Skulle gjerne sett ham som moderator.

 

Mushi: er også en god bruker. Hun er glad i katter, slik som jeg. ^^ Men fra spøk til knivdrap. Hun virker seriøs, henger i forskjellige deler av forumet og er alltid hyggelig. Absolutt en moderatorkandidat i mine øyne.

 

Det er flere brukere jeg kunne nevnt, men prøver å begrense meg litt. Så stopper der. Ikke føl dere støtt om dere ikke er nevnt. ;)

Lenke til kommentar
L4r5 som moderator. Han er seriøs og reflektert, i tillegg til at han er hyggelig. Han ville blitt en god moderator.

 

jeg og tenkte på trådstarter når dette spm kom opp.. Blir alltid veldig glad når jeg ser hans innlegg for de er morsomme og noen ganger intr :). Spm er om han er skikket til å være mod :p.. Noe jeg mener da :)

Endret av Tanya
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...