Gå til innhold

Assassin's Creed gone gold


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Jippi! Assassin's creed ble ikke utsatt!!

 

Today Ubisoft, one of the world's largest video game publishers, announced its highly anticipated Assassin's Creed video game has gone "gold” and is set to launch in North America on November 13, 2007. The title is one of the most anticipated games for the holiday season, arriving on the PLAYSTATION 3 computer entertainment system and the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft at the MSRP of $59.99 with the Limited Edition priced at $69.99 – rated "M” for Mature by the ESRB. In addition, those who pre-order Assassin's Creed at GameStop will receive an exclusive Assassin's Creed art book bonus when they pick up their game.

 

"We've been working very hard for nearly four years to make Assassin's Creed a reality and now there is a confirmed date when players will get to experience the results of our efforts,” shared Jade Raymond, producer of Assassin's Creed. "This is a huge event for the team. Our biggest reward will be everyone having a lot of good solid fun.”

 

Assassin's Creed PC should be in shops early 2008.

 

Kilde

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God DAMIT hvordan skal dette gå? Assains Creed, Mass Effect, Call of Duty 4, Super Mario Galaxy. November har ikke nok dager lengere til å opprettholde tid nok til å kose seg med alle perlene som kommer.

 

Ah well, sett på kaffekokeren, kjøp aksjer i et kaffeselskap, det blir lite søvn i November.

Lenke til kommentar
Nei nei og nei.....det blir hardt å prioritere titlene fremover her altså. Så er det jul snart og greier....raka fant til over nyttår.

 

M-m! WTF liksom?

 

Jeg har regninger, og enda mer regninger!

 

Skal vi se - en, to, tre, fire, og fem spill jeg vil ha, det blir ca. 2700 kroner.

Det samme beløpet jeg bruker på mat en hel måned!

 

Hvis noen kan opplyse hvor jeg får Assassins Creed billigst, i dette landet, then there will be cake.

Lenke til kommentar
Nei nei og nei.....det blir hardt å prioritere titlene fremover her altså. Så er det jul snart og greier....raka fant til over nyttår.

 

M-m! WTF liksom?

 

Jeg har regninger, og enda mer regninger!

 

Skal vi se - en, to, tre, fire, og fem spill jeg vil ha, det blir ca. 2700 kroner.

Det samme beløpet jeg bruker på mat en hel måned!

 

Hvis noen kan opplyse hvor jeg får Assassins Creed billigst, i dette landet, then there will be cake.

 

Jeg bestilte nettopp 5 spill og det ble 2100 kr med frakt fra canada! VGP :w00t:

 

Ca 410 kr per ps3 spill. Men om du MÅ kjøpe i norge er vel absoluttspill.no eller elkjøp de billigste plassene.

Lenke til kommentar

Vel Ubisoft spill pleier vel vanligvis å vere sonefrie, så eg satser på å spare noen kroen den veien når det gjelder AC og Naruto.

 

EDIT: Eg må inrømme eg fryder meg litt(samtidig som eg føler med folk) over alle som ergrer over kor mye bra vi får i hendene. Det er godt å vere gamer i disse stunder gutter :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
eg kjøpte AC på absoluttspill.no ....Coll.Edt til 499kr..:thumbup:

 

Faktisk gjort akkurat det samme. Men så kom det en "Limited Edition" i tillegg nå, så nå angrer jeg... hehe. Betalte med visa, så ikke mye å gjøre med det. Og har snakka med dem på mail. Collectors Edition er ikke det samme som "Limited Edition". Altså i følge dem så er det tre forskjellige utgaver.

Endret av Bromlebassen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...