Gå til innhold

Assassin's Creed gone gold


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså..når det er sagt. Eg er ingen fan av achievemets, og bryr meg ikkje om disse når eg spille igjennom spillene mine(noe meir enn at eg fullører det eg kommer over).

 

Men det gir mange folk her inn bla. mye meir valuta for pengene føler eg da, i tillegg til at det er med på at folk kjøper spill pga. det er lett å få gamerpoints i disse :p ( disse er vel såkalt GS-horer)

 

Men det er ihvertfall ikkje noe som helst negativt å ha fått implementert eit slik system i alle Xbox 360 spillene

Endret av Mala
Lenke til kommentar

hehe...godt sagt Mala...det finnes folk som utelukkende spiller spillet for og få achivements..eg synes det er artig og ha achievments men eg går ikkje rundt og tar dem berre for og få dem..men det er litt kult og ha ein gamerscore og så kansje vise andre att eg har killa 50 stykk i AC uten og ha blitt drept..vært på dei høyeste punktene osv...sånne småting som gjer x360 litt meir sosialt enn ps3 synes då eg da..:)

Lenke til kommentar
Dotted around each city are flags that Altair can pick up. On the Xbox 360, they act as an achievement. On the PlayStation 3... well, they're just cool to pick up.

Da blir det vel lettere å bare kjøre en rask oppdatering når home og "milestones" (sony's svar på achievements) kommer :)

 

Konge! Men hva er det godt for egentlig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...