Gå til innhold

Demo av Unreal Tournament 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke mulig å få mere enn 100kb/s fra Gamer.no?

Jo, hvis du bruker BitTorrent, som vi anbefaler i artikkelen.

 

Vi er nødt til å gjøre det slik for å unngå linjekostnader som går over styr. Evnt. måtte vi hatt et køsystem, men det ville antageligvis vært enda mer frustrerende. Det er dessuten etter all sannsynlighet være raskere å laste ned med 100 KB/s enn å vente sammen med hundrevis av andre i kø for en raskere hastighet.

 

Så, BitTorrent er tingen :-)

Lenke til kommentar
Dårlig hastighet gitt. uTorrent klarte heldigvis å koble seg til en nederlandsk(?) kar med god upload, men jeg får bare 150kB/s fra xi.hardware.no..

Det er tre meget populære demoer i omløp nå: Denne, Call of Duty 4 og TimeShift. Et sted går grensen for hvor mye vår server klarer å dytte ut på en gang, og hvis brukerne ikke er flinke til å dele, vil man til slutt oppleve at hastigheten går ned. Dessverre.

Lenke til kommentar

Ah. Må være første gang jeg hører om "båndbreddeproblemer" fra hw. Dere har alltid pleid å ha et stort overskudd. Har dere en load-sak som vi kan titte på for å se hvor mye båndbredde som spises atm? :)

 

Edit: Heh, jeg klarer ikke installere demoen fordi jeg ikke har nok ledig plass på C:\. Elendig koding. Kan den ikke pakke ut install-fila til download-folder eller noe istedenfor? :/

 

Edit2: Wohoo, jeg klarte akkurat å slette nok ting til å kunne pakke ut på C:\. Så valgte jeg å installere til E:\, men den klager allikevel på at det er for lite plass på C:\... Akk

Endret av Blib
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...