Gå til innhold

Demo av Unreal Tournament 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arg. Fryser når jeg trykker login. Måtte til og med restarte maskina nå når jeg prøvte siste gang etter å ha instalert siste skjermkortdrivere som anbefalt på utforums. Noen som sliter med det samme? Noen som har funnet løsning? Kjører xp sp2 (32-bit) og har godt over annbefalte systemkrav.

Lenke til kommentar

Har spelt dette i eit par timer nå og storkost meg. Dette er utan tvil spelet som er kongen av deathmatch i framtida. Jumpboots er så fantastisk og adder så mykje value i 1on1 dueller. Rocket launcheren er kraftig, presis og veldig skummel. Våpen balansen er veldig bra! Biorifla er og veldig god nå. Ikkje for kraftig som den var i starten av UT2004 men faktisk ett våpen du kan få gode kills med i FFA og Dueller.

 

Denne demoen har heilt overbevist meg, dette skal kjøpas =)

Lenke til kommentar

Arf... Funker ikke på windows xp 64bit... Første programmet\spillet jeg har hatt problemer med til nå, men så er det jo en beta I guess..

 

Er rimelig typisk at den ene gangen jeg har god nok hardware til å spille noe fra starten så er det andre hindre i veien..

Endret av HenL
Lenke til kommentar
2. Endelig skikkelige menyer i UT

 

Spillet har helt ubruklige menyer. Er så soleklart at det er laget med tanke på at det skal være letter å manuvere med en gamepad. Selve designet er stygt og antall forskjellige forskjellige ting du kan stille på har sunket noe sinnsykt. Gi meg en ekte PC meny og ikke dette homo greiene her. Spillets gameplay var bra derimot.

Lenke til kommentar
Ah. Må være første gang jeg hører om "båndbreddeproblemer" fra hw. Dere har alltid pleid å ha et stort overskudd. Har dere en load-sak som vi kan titte på for å se hvor mye båndbredde som spises atm? :)

 

Edit: Heh, jeg klarer ikke installere demoen fordi jeg ikke har nok ledig plass på C:\. Elendig koding. Kan den ikke pakke ut install-fila til download-folder eller noe istedenfor? :/

 

Edit2: Wohoo, jeg klarte akkurat å slette nok ting til å kunne pakke ut på C:\. Så valgte jeg å installere til E:\, men den klager allikevel på at det er for lite plass på C:\... Akk

 

Akkurat samme problem jeg fikk, men det ordnet seg jo da etter litt sletting. Litt dårlig at det skal vær sånn, hadde jo tonnevis med GB ledig plass på D hvor jeg prøvde og instalere det. Husker gode gamle UT men har ikke så mye å si enna for må spille det litt mer, men skal la digg skinne igjennom.

 

Heyy så akkurat at forumet har fått nytt interface :) lenge siden dette skjedde ?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...