Gå til innhold

Kulturo: Nytt om Terminator 4


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-3851-1190905375_thumb.jpg

 

Kommer denne slappfisken til å stå på rollelista? Han har vist noe hjerteproblemer så man må vel ta det med ro om dagen.

 

Apropos han, det var en slappfisk i slutten av 50-årene på jobben som sa det ganske bra, med en solid dose selvironi: "Jeg har alltid hatt lyst på en kropp som Arnold Schwarzenegger og endelig ser det ut til at jeg er i ferd med å lykkes".

Lenke til kommentar

Så The Terminator i går. Årsaken til at jeg ikke har sett denne før var vel bl.a. at jeg visste at effektene var heller dårlige. Ble ikke veldig impontert. Greit at effektene suger, filmen er jo fra 1984. Verre var det at Arnold mest virket komisk og ikke særlig truende i rollen som avansert cyborg. Jeg kunne ikke annet enn å le flere ganger i filmen, ikke minst hvordan han håndterte våpen i begynnelsen av filmen. Fant også dialogen og flere av skuespillerprestasjonene heller dårlig. Nei, denne filmen kommer jeg neppe til å se igjen. Ikke som T2 som jeg har sett 5-6 ganger ;)

 

Når det gjelder T4 er jeg en smule skeptisk, men det vil sikkert bli en helt grei film ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...