Gå til innhold

Vista SP1 klar i oktober?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg...Kommer ikke til og legge inn noen Vista på min pc før sp1 er i boks.... :D

8449487[/snapback]

 

Jeg får meg ikke til å gå tilbake til XP, men jeg sliter også med noe Vista programvare ;) Er mellom to onder, kan man si.

 

Noen som har googlet seg frem til evnt HVA endringene i SP1 skal være? Annet enn ny mediacenter? Blir vel neppe noen kosmiske endringer, men hadde vært fint med et litt mer stabilt forhold til filsystemet ;)

Lenke til kommentar
SYnes det er darlig at de prover a fa folk til a ga over til Vista bare fordi de slipper den patchen ut forst. :(

8449628[/snapback]

? Poenget er vel at mange har ventet på SP1 før de oppgraderer til Vista, dvs jeg ville ikke oppgradert, men gjort det i forbindelse med ny PC og det er vel den linken Intel prøver å vise her?

Lenke til kommentar
Får håpe den kommer da. For meg er det alt for mange programmer som ikke støttes. Ønsker heller ikke gå over til noe Beta versjon for at programmet skal støttes.

8449454[/snapback]

En Service pack vil nok ikke hjelpe på det, du må nok bare vente til programmene dine kommer med støtte for Vista.

Lenke til kommentar

Trur eg kjem til å stå over heile Vista-greia. Har kjørt Vista eitt par månedar no, og har igrunn ikkje merka noko anna enn fortsatt ustabilitet, og lågare ytelse enn XP. Og dette er på ein rimelig kraftig PC. I tillegg er heile DRM-opplegget heilt bak mål (les her for heile den sørgjelege fortellinga om korleis Microsoft har kuka opp alt berre for å få inn DRM. Nok er nok, dersom SP1 ikkje fjerner denne dritten, er det game over for min del, då er det GNU/Linux eller andre operativsystem der mine rettigheter er fokus, som vert installert. Ikkje at det er noko problem, bruker for tida Linux 95% av tida, og Vista 5% når eg skal spele.

 

Nei takk til operativsystem der eg ikkje lenger har kotroll over maskinvara mi, og kva som faktisk skjer når eg bruker den!

Endret av bepe86
Lenke til kommentar

Vi hadde besøk fra Microsoft på skolen rundt de tider Vista ble lansert, og der kom det frem at Microsoft helt klart viste at når de kom ut med en servicepack så kom flere bruker til å ta i bruk Vista. Så dette er nok like mye et "triks" for å få folk til å føle at nå retter de en del feil som det er nødvendig. Hvorfor tror du det kommer en servicepack så tidlig?

 

Jeg kommer til å ta i bruk Vista når det er nok programvare jeg bruker pr i dag som er tilgjengelig på Vista. Og jeg vet at det fungerer like bra på Vista som på XP. For Vista har vært klar fra dag 1 den, har heller ikke vært behov for noen servicepack for å få den til å fungere greit. Det er kun tilleggsprogrammer til Vista det har vært litt "mangel" på.

Lenke til kommentar
Trur eg kjem til å stå over heile Vista-greia. Har kjørt Vista eitt par månedar no, og har igrunn ikkje merka noko anna enn fortsatt ustabilitet, og lågare ytelse enn XP. Og dette er på ein rimelig kraftig PC. I tillegg er heile DRM-opplegget heilt bak mål (les her for heile den sørgjelege fortellinga om korleis Microsoft har kuka opp alt berre for å få inn DRM. Nok er nok, dersom SP1 ikkje fjerner denne dritten, er det game over for min del, då er det GNU/Linux eller andre operativsystem der mine rettigheter er fokus, som vert installert. Ikkje at det er noko problem, bruker for tida Linux 95% av tida, og Vista 5% når eg skal spele.

 

Nei takk til operativsystem der eg ikkje lenger har kotroll over maskinvara mi, og kva som faktisk skjer når eg bruker den!

8449765[/snapback]

 

 

DRM? Hva er det egentlig?? har ikke merket noe til det jeg..

 

Hvorfor har du ikke kontroll over maskinvaren å hva som faktisk skjer i Vista?

Lenke til kommentar

DRM (Digital Rights Managment) er teknologi som er laga for å begrense kva du kan gjere med data, og kven som skal ha tilgang på denne. Eit eksempel på dette er enkelte DRM-begrensa WMA-filer. Desse kan kun spelas av x antall gonger, og dei kan i tillegg konfigureras slik at du ikkje kan brenne dei ut på CD, kopiere dei ut på MP3-spelarar, etc. Eit godt døme på dette er Apple sin FairPlay-DRM som ahr vore mykje omtalt i media i det siste. Den gjer at du kun kan spele av musikkfiler du kjøper i iTunes Music Store på iPodar, til tross for at det finst andre musikkspelerar som kan dekode AAC (som er lydformatet filene er lagra i).

 

Hensikten med DRM er å sperre kva folk kan gjere med mediefilene dei kjøper. Noko av grunnen til dette er for å stoppe piratkopiering, sjølv om dette ikkje hindrar piratar frå å dele dei samme filene, uten DRM, på fildelignsnettverk. Kort og godt er DRM eit forsøk for å begrense kva me kan gjere med dei filene me veljer å kjøpe.

 

Derosm du les sida eg linka til, står det meir om korleis dette fungerer i vista. Eg kan ta eit døme:

 

Jens Håkon ahr ein rimelig ny PC med ein Core 2 Duo prosessor, rikelig med RAM, og eit GeForce 7950GTX skjermkort. Han ahr kobla til ein stor 24-tommars skjerm, og denne støtter ei oppløsning på 1920x1200 (full HD og vel så det). Til denne PC'en ahr han kobla til ein surroundforsterkar (5.1) via optisk (Toslink), og han har kjøpt seg ein BluRay-brennar til PC'en.

 

Han setjer inn einBlu-Ray'en, og avspelingsprogrammet starter. Problem 1: ingen lyd igjennom forsterkaren (den fungerte for 5 minutter siden). Kvifor skjer dette? Jo fordi Vista har registrert at DRM-beskyttet materiale blir avspilt, og Toslink-utgangen er ikkje godkjent for HD-materiale, og vert difor skrudd av av Windows.

2: bildet er dårleg, og oppløsningen på filmen er kun 720p (til trass for at den er 1080p både på skjerm og plate, og PC'en er meir enn kraftig nok til å dekode denne videoen. Dette skjer fordi skjermen er tilkobla PC'en via ein Dual-DVI-link, gjennom eit skjermkort som ikkje støtter HDCP (til trass for at produsenten påstår at den gjer det), og difor låser windows oppløysinga ned. I tillegg er iikje dette ei godkjent overføringsmetode, så bildekvaliteten vert sett ned.

 

Dette er eit skremmande, og realistisk scenario. Slik kjem nok mange til å gå på ein smell om ei kort tid når slikt er meir vanleg. Vi får stadig bedre skjermar, skjermkort, forsterkarar, etc., men desse støttar ikkje DRM-en, og er difor i praksis ubrukelege til det vi kjøper dei for. Dette er DRM; ei meiningslaus samarbeid mellom produsent av operativsystem (Microsoft), filmselskapa, amskinvareprodusentane og butikkane om å få oss forbrukarar til å bruke mest mogleg penger når det ikkje trengst. Einaste som står i mot dette er dei forbrukarane som ikkje likar å bli tatt bak ifrå av produsenten, og EFF (electronic frontier foundation).

Lenke til kommentar
Trur eg kjem til å stå over heile Vista-greia. Har kjørt Vista eitt par månedar no, og har igrunn ikkje merka noko anna enn fortsatt ustabilitet, og lågare ytelse enn XP. Og dette er på ein rimelig kraftig PC. I tillegg er heile DRM-opplegget heilt bak mål (les her for heile den sørgjelege fortellinga om korleis Microsoft har kuka opp alt berre for å få inn DRM. Nok er nok, dersom SP1 ikkje fjerner denne dritten, er det game over for min del, då er det GNU/Linux eller andre operativsystem der mine rettigheter er fokus, som vert installert. Ikkje at det er noko problem, bruker for tida Linux 95% av tida, og Vista 5% når eg skal spele.

 

Nei takk til operativsystem der eg ikkje lenger har kotroll over maskinvara mi, og kva som faktisk skjer når eg bruker den!

8449765[/snapback]

 

Nøyaktig hva er det DRM`en har forhindret deg i å gjøre??

Jeg vil gjerne høre et eksempel fra din egen maskin, og ikke noe fra en pro-linux side som blåser alt opp.

For jeg bruker Vista selv, og jeg har rippa dvd`er og spilt cracka spill (akkurat som på XP).

og den DRM`en som alle skriker om har jeg ikke sett snurten av.

 

Grunnen til at Vista har DRM, er fordi den dagen du kjøper (noe jeg tviler på du gjør) en lovlig Blue-ray eller HD-dvd, så kan den bli spillt i full oppløsning på maskinen din, uten at sikkerhets funskjonene film selskapene har lagt inn på platen presser oppløsningen ned i vanlig dvd kvalitet

 

Edit:

bepe86 la inn et godt svar på hva DRM er mens jeg skrev mitt.

Bedre forklart en mitt

Endret av tjomi
Lenke til kommentar
Grunnen til at Vista har DRM, er fordi den dagen du kjøper (noe jeg tviler på du gjør) en lovlig Blue-ray eller HD-dvd, så kan den bli spillt i full oppløsning på maskinen din, uten at sikkerhets funskjonene film selskapene har lagt inn på platen presser oppløsningen ned i vanlig dvd kvalitet

 

Edit:

bepe86 la inn et godt svar på hva DRM er mens jeg skrev mitt.

Bedre forklart en mitt

8449915[/snapback]

Takker for det, men kva antydingar er det du kjem med? Eg har kjøpt over 100 DVD-ar berre det siste halve året, og eg vil ha meg frabedt at nokon kjem og anklager meg for å kjøpe ulovlige kopiar av både CD-ar og DVD-ar.

 

HD DVD og Blu-Ray står eg over for øyeblikket, grunnen til det er

 

1. Eg har ikkje behov

2. Eg vil ikkje havne midt inne i ein formatkrig

3. DVD er bra nok

4. DRM-en er uakseptabel.

Endret av bepe86
Lenke til kommentar
DRM (Digital Rights Managment) er teknologi som er laga for å begrense kva du kan gjere med data, og kven som skal ha tilgang på denne. Eit eksempel på dette er enkelte DRM-begrensa WMA-filer. Desse kan kun spelas av x antall gonger, og dei kan i tillegg konfigureras slik at du ikkje kan brenne dei ut på CD, kopiere dei ut på MP3-spelarar, etc. Eit godt døme på dette er Apple sin FairPlay-DRM som ahr vore mykje omtalt i media i det siste. Den gjer at du kun kan spele av musikkfiler du kjøper i iTunes Music Store på iPodar, til tross for at det finst andre musikkspelerar som kan dekode AAC (som er lydformatet filene er lagra i).

 

Hensikten med DRM er å sperre kva folk kan gjere med mediefilene dei kjøper. Noko av grunnen til dette er for å stoppe piratkopiering, sjølv om dette ikkje hindrar piratar frå å dele dei samme filene, uten DRM, på fildelignsnettverk. Kort og godt er DRM eit forsøk for å begrense kva me kan gjere med dei filene me veljer å kjøpe.

 

Derosm du les sida eg linka til, står det meir om korleis dette fungerer i vista. Eg kan ta eit døme:

 

Jens Håkon ahr ein rimelig ny PC med ein Core 2 Duo prosessor, rikelig med RAM, og eit GeForce 7950GTX skjermkort. Han ahr kobla til ein stor 24-tommars skjerm, og denne støtter ei oppløsning på 1920x1200 (full HD og vel så det). Til denne PC'en ahr han kobla til ein surroundforsterkar (5.1) via optisk (Toslink), og han har kjøpt seg ein BluRay-brennar til PC'en.

 

Han setjer inn einBlu-Ray'en, og avspelingsprogrammet starter. Problem 1: ingen lyd igjennom forsterkaren (den fungerte for 5 minutter siden). Kvifor skjer dette? Jo fordi Vista har registrert at DRM-beskyttet materiale blir avspilt, og Toslink-utgangen er ikkje godkjent for HD-materiale, og vert difor skrudd av av Windows.

2: bildet er dårleg, og oppløsningen på filmen er kun 720p (til trass for at den er 1080p både på skjerm og plate, og PC'en er meir enn kraftig nok til å dekode denne videoen. Dette skjer fordi skjermen er tilkobla PC'en via ein Dual-DVI-link, gjennom eit skjermkort som ikkje støtter HDCP (til trass for at produsenten påstår at den gjer det), og difor låser windows oppløysinga ned. I tillegg er iikje dette ei godkjent overføringsmetode, så bildekvaliteten vert sett ned.

 

Dette er eit skremmande, og realistisk scenario. Slik kjem nok mange til å gå på ein smell om ei kort tid når slikt er meir vanleg. Vi får stadig bedre skjermar, skjermkort, forsterkarar, etc., men desse støttar ikkje DRM-en, og er difor i praksis ubrukelege til det vi kjøper dei for. Dette er DRM; ei meiningslaus samarbeid mellom produsent av operativsystem (Microsoft), filmselskapa, amskinvareprodusentane og butikkane om å få oss forbrukarar til å bruke mest mogleg penger når det ikkje trengst. Einaste som står i mot dette er dei forbrukarane som ikkje likar å bli tatt bak ifrå av produsenten, og EFF (electronic frontier foundation).

8449908[/snapback]

 

Hmm, fungerer det slik idag??

 

Hvordan fungere det i Xp, og feks Mac da?

Lenke til kommentar
Grunnen til at Vista har DRM, er fordi den dagen du kjøper (noe jeg tviler på du gjør) en lovlig Blue-ray eller HD-dvd, så kan den bli spillt i full oppløsning på maskinen din, uten at sikkerhets funskjonene film selskapene har lagt inn på platen presser oppløsningen ned i vanlig dvd kvalitet

 

Edit:

bepe86 la inn et godt svar på hva DRM er mens jeg skrev mitt.

Bedre forklart en mitt

8449915[/snapback]

Takker for det, men kva antydingar er det du kjem med? Eg har kjøpt over 100 DVD-ar berre det siste halve året, og eg vil ha meg frabedt at nokon kjem og anklager meg for å kjøpe ulovlige kopiar av både CD-ar og DVD-ar.

 

HD DVD og Blu-Ray står eg over for øyeblikket, grunnen til det er

 

1. Eg har ikkje behov

2. Eg vil ikkje havne midt inne i ein formatkrig

3. DVD er bra nok

4. DRM-en er uakseptabel.

8449943[/snapback]

 

Jeg vil da unskylde meg anklagningene om at du ikke kjøper dvd, men innlegget ditt gav meg inntrykket av det.

 

Men du har fremdeles ikke svart på hva DRM har forhindret deg i å gjøre.

 

Og det er akkurat Blue-ray og HD-dvd det gjelder.

og nettop siden du ikke bryr deg om det så vil vel ikke DRM`en i vista ha noe å si for deg.

Og når jeg sier det så antar jeg at det ikke er DRM av HDCP typen på vanlig dvd.

 

Og hvilken kontroll over maskinvaren er det du mister?

Når folk kommer med slike idiotiske utsagn så gidder jeg ikke å ta de alvorlige.

Vil du ha kontrol? så ta kontrol

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/default.aspx

slutt å syt.

det er ingenting som forhindrer deg i å ta full kontrol over maskinen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...