Gå til innhold

Unreal Tournament 3 til Xbox 360 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest ikke det passer med kjøretøy i UT for min del, men det er vel kanskje "gammeldags".

 

UT(1) var for meg hurtig mann mot mann action uten mye dill dall, bare intensiv action. Det utviklet seg etterhvert til et helt annet spill med ut 2003, 2004 etc. Synd etter min mening, feelingen i det første UT spillet var mye bedre etter min mening.

Lenke til kommentar

Dette blir bra! Den grafikken vi ser på bildene, kommer 360-versjonen til å kunne måle seg med dem?

 

Ser at bildene er fra pc-versjonen. Bruker spillutviklere skjermkort som ikke er på markedet, eller bruker de superklokka skjermkort? Eller kjører de spillet på 15 FPS?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Dette blir bra! Den grafikken vi ser på bildene, kommer 360-versjonen til å kunne måle seg med dem?

 

Ser at bildene er fra pc-versjonen. Bruker spillutviklere skjermkort som ikke er på markedet, eller bruker de superklokka skjermkort? Eller kjører de spillet på 15 FPS?

7803226[/snapback]

 

 

 

husk at Gears of War har samme 3dmotor som Unreal3 da. er samme folkene som lager spillet (Epicgame). så tipper det blir ganske likt Gears of War bare med andre teksturer tenker jeg. samme 3d blir det hvertfall. så det kommer nok til 360 å :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, grafikken til U3 virker ikke så vanvittig stilig som det den var da de første skjermbildene kom. Jeg mener, det ser jo veldig ut som GeoW med andre teksturer. (Har vel kanskje noe med at det samme grafikmotoren de kjører på :wee:)

 

@bertelsen - Du har virkelig gått glipp av noe spennende. Gled deg! :)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
Synest ikke det passer med kjøretøy i UT for min del, men det er vel kanskje "gammeldags".

 

UT(1) var for meg hurtig mann mot mann action uten mye dill dall, bare intensiv action. Det utviklet seg etterhvert til et helt annet spill med ut 2003, 2004 etc. Synd etter min mening, feelingen i det første UT spillet var mye bedre etter min mening.

7802992[/snapback]

 

Bang! Der traff du spikeren på hodet, slik at eg ikje trenger å skrive noe meir :)

Lenke til kommentar

Så fortsett å spell UT da! Er mer enn nok av folk som gjør det den dag idag :)

 

Nei, de boksene som UT3 ble kjørt på nå er Dell XPS 700 ellerno, high-end pc`r, men husk at det ikke er inne i tweaking fasen enda.

 

Men, har en liten ting å utsette på det Epic sier her, ifølge infom som har kommet frem så vil de (Epic) la kunden (oss) tweake grafikk instillingene så mye vi vil, men med tanke på Epic sin meritt liste på nettop det feltet så holder seg vel vel til ren GUI tweaking... noe som er synd :(

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
husk at Gears of War har samme 3dmotor som Unreal3 da. er samme folkene som lager spillet (Epicgame). så tipper det blir ganske likt Gears of War bare med andre teksturer tenker jeg. samme 3d blir det hvertfall. så det kommer nok til 360 å  :thumbup:

7803362[/snapback]

Har samme (tror jeg) motor som GoW ja, men i en mye forbedret versjon :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...