Gå til innhold

[løst]Hva med en SOS-tråd


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

SOS: Siste ordet Sport.

Hva med å lage en uhøytidelig chattetråd som omfatter alle sportsgrene og aktuelle sportsevenementer ala SO6. Vi har endel tråder, men de er mest for spesielt interesserte. Kunne tenkt meg en samlet tråd hvor alle vi sportsidioter kan samles og utveksle gledes/frustrasjons-utbrudd på tvers av personlige preferanser. Et sted hvor vi kan snakke om Jon Herwigs bløte dikt, Andresens nerveproblemer på standplass, udugelige skismørere, RBK's snarlige fall, Brann's medisinering med antidepressiva, FFK's seriegull 07 osv... :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært kjempe, så lenge det holdt seg til noenlunde korte innlegg og ikke lange diskusjoner som burde være i en egen tråd. Og hvis noen skulle stille et spørsmål eller spesiell informasjon kom frem i tråden burde trådstarter være en som oppdaterte førsteposten med dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-95147

Det blir en liten bump det her :whistle:

 

Passer samtidig på og skrike av full hals! Grattis med seier på langrennstafetten :w00t:

 

Etter seieren bli Petter "Ferrari" Northug spurt om han skal legge opp?

 

Svaret er; Æ ska gå sistetappen på stafætten tel æ bli førti!"

 

Herlig svart :yes:

 

BTW: Hvordan ligger det an med og få samlet alle sportsidiotene i en "SOS"-tråd?

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tja jo, jeg trodde at hvis det skulle opprettes en type chattetråd for sportsidioter så måtte det være i regi av en moderator, slik som SO 1-6?

Lenke til kommentar

Jeg tok meg friheten til å starte tråden, jeg tar selvfølgelig på meg ansvaret om tråden skulle bli stengt. Jeg mener bare at siden 2 moderatorer tydeligvis lar oss starte tråden og det etter mye venting ikke er kommet noen avgjørelse fra forumstyret ikke har noen grunn til å ikke starte den hvertfall. Vinteridrettsesongen er nemlig snart over og jeg vil diskutere den før den omme.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730496

 

Som dere ser har jeg satt en regel når det gjelder fotballdiskusjon, jeg ser for meg at den regelen kan bli litt skult på, men jeg mener fotballmenneskene har gode nok steder å være fra før av allerede, dessuten blir det jo ikke gitt fullstendig forbud mot fotballdiskusjon, men at det ikke er lov å snakke om det, om det er det eneste innlegget handler om. Men jeg er selvfølgelig åpen for diskusjon når det kommer til den og andre regler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...