Gå til innhold

Hitman: Blood Money er snart i butikkene (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja vi vet vel gjerne hvordan han får tak i det også. Utrolig meningsløs post, om jeg må få si det. Å skryte av at man laster ned spill er ikke akkurat blant de ti bud på dette forumet. :roll:

6143433[/snapback]

 

 

Kjenner toppen innen bransjen. Så jeg får alle originalspill før de kommer ut :cool:

Lenke til kommentar
Ja vi vet vel gjerne hvordan han får tak i det også. Utrolig meningsløs post, om jeg må få si det. Å skryte av at man laster ned spill er ikke akkurat blant de ti bud på dette forumet. :roll:

6143433[/snapback]

 

 

Kjenner toppen innen bransjen. Så jeg får alle originalspill før de kommer ut :cool:

6145544[/snapback]

 

Det må jeg si virkelig er en bragd, særlig siden artikkelen til gamer.no sier spillet nettopp ble sendt ut til masseproduksjon.

 

Ser du for deg følgende scenario?:

 

"Hey Bob, C.O for Eidos here, I got a problem on my hands.."

-"What's that sir?"

"You see, I've got this Norwegian friend of mine, and he needs this game of ours before everyone else!"

-"No problem sir, we'll post-pone a single disc just for him".

 

Altså, poenget mitt er at svaret ditt "sir-alex" er helt latterlig.

Lenke til kommentar
Det kan jo være at han har fått tak i et review-eksemplar?

6148139[/snapback]

 

Selvfølgelig, men leser du litt gjennom innleggene virker det ikke som det er tilfellet.

 

Uansett, PC-demoen har nå sneket seg ut til div lysskye sider. Kan vel ikke være så farlig med tanke på at det bare er en demo. Driver å laster den ned nå, gleder meg veldig. I tillegg har jeg nettopp snakket med en kompis som jobber på Narvesen aka Ram & Rom, han ventet spillet inn på Onsdag eller Torsdag, så det ser ut som det blir mye dreping neste helg :!:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...