Gå til innhold

Integrerer 3G-støtte i ThinkPad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig tror jeg det er en god ide å integrere slikt i PCen, kan være nyttig for mange.

 

AtW

5560555[/snapback]

 

 

Det er jeg helt enig i! Det passer faktisk godt med at min T41 begynner å dra på åra. Jeg klarer jo faen ikke å ødelegge den, så da får jeg bare bytte den ut når den blir for treg :cool:

Lenke til kommentar

Står her!

 

New ThinkPads Run Up to 11 Hours with Extended Battery Embedded Wireless WAN Enables 3G Network Connection on the Road

Lenovo today introduced two new ThinkPad models that bring a new level of performance and portability to the world's most recognizable notebook brand, extending the battery life of its notebook computers to up to 11 hours with an extended battery. (3)

 

Designed around Intel® Centrino® Duo mobile technology, the ThinkPad X60 Series and ThinkPad T60 Series help business users move further away from the office, connecting remotely with embedded wireless wide area network (WWAN) antennas and operating longer without a power cord. ThinkPad X60 Series and T60 Series draw less power than previous X and T models for extended battery life – improving battery performance in some models by as much as 37 percent.

 

 

3) When combining the standard 8-cell high-capacity battery with the optional X60 Extended Life battery.

 

Levono sine sider

Lenke til kommentar
tror jeg foretrekker slikt enten tilkoblet eksternt eller via pcmcia eller nyere.

 

greit nok at umts er "standard" i europa. men om en skulle rote seg lengre ut  i utlandet så bør en nok ha muligheten til å kunne bytte ut hva for system en bruker.

5564526[/snapback]

 

Regner med at de ikke fjerner muligheten for å ha eksternt kort, selv om de legger inn UMTS-støtte... Dermed har du ikke mistet noe funksjonalitet, du slipper bare å drasse med deg en ekstra dings med mindre du skal utenfor UMTS-soner.

Lenke til kommentar
som er mesteparten av norge (nåja, dem skal jo snakke gprs/edge også håper jeg). men uansett, kommer dette til å øke prisen på nevnte laptop med omtrent like mye som det koster for en minimal umts mobil?

5567340[/snapback]

 

Neppe, det er jo bare snakk om UMTS-støtte, ikke skallet rundt, cpuen, skjerm osv osv som hører til en mobil.

 

AtW

Lenke til kommentar

hmm, fant denne:

https://prisguiden.no/product.php?product_id=34008

 

pris fra 1885 til 4336...

 

gjetter meg til at innmaten i den er sammenlignbart med det ibm finner på å dytte inn i laptopen...

 

en annen sak er at om telenor (yea right) skulle finne på å oppgradere nettet sitt til hscsd, eller hva nå den høyhastighetsvarianten heter, så må jeg likevel ute å kjøpe meg ett slikt kort...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...