Gå til innhold

Microsoft vurderer MP3-spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan jeg bytte ut iPod v3'n min. Syns at når Microsoft går inn for å lage noe, så gjør de det veldig bra. At noen av tingene de lager har problemer osv(merk iexplore), har med viljen til å lage bra produkter. At de produktene som MS lager som ikke er helt best skal sette standarden for hvordan resten av selskapet er. Det er synd at ikke folk ikke setter pris på arbeidet Microsoft gjør i utvikling og vedlikehold av programvare og hardware.

 

Er ikke så vansklig å se at jeg er fan av Microsoft.

Lenke til kommentar
Syns at når Microsoft går inn for å lage noe, så gjør de det veldig bra.

Dette er jeg desverre for det meste enig i. Som vanlig vil de nok bruke mye propeteriert og koble opp sammen med alle andre tenkelige MS produkter, men selv om jeg får vondt bare av å tenke på det er jeg sikker på at en slik spiller til slutt lander langt opp på listen min av spillere.

Lenke til kommentar

Da må de designe noe som knocker ut Ipod på utseendet også. Er jo derfor så mange velger Ipod, den er rett og slett lekker!

Hardwaremessig burde de være i stand til å utklassere poden, men er jo mange som har gjort det, og det til tross, selger ikke konkurrentene i nærheten av så bra som Ipod..

 

Har forøvrig en 200 grams Asono hd500 som er moden for en snerten erstatter... =)

Lenke til kommentar

hmm, tror heller MS skulle gått for samme løsning som dem gjør på tablet fronten. en windows mobile versjon spesifikk for slike enheter, og få med produsentene på å lage en standard interface for eksterne enheter og mulighet til å handle fra flere online platebutikker samtidig.

 

jeg tviler på at mange velger ipod utfra utseende. jeg tror heller nabo-faktoren spiller inn en del, og det at en nå kan få blandt annet kjøpt bmw med ferdig holder for ipod! for å si det slik, en trenger ikke kontakte apple for å lage tredeparts-utstyr for ipod. dette gjør at en ser 1001 produsenter lage alt fra dockingstasjoner med høytalere til bil interface osv...

Lenke til kommentar
Da kan jeg bytte ut iPod v3'n min. Syns at når Microsoft går inn for å lage noe, så gjør de det veldig bra. At noen av tingene de lager har problemer osv(merk iexplore), har med viljen til å lage bra produkter. At de produktene som MS lager som ikke er helt best skal sette standarden for hvordan resten av selskapet er. Det er synd at ikke folk ikke setter pris på arbeidet Microsoft gjør i utvikling og vedlikehold av programvare og hardware.

 

Er ikke så vansklig å se at jeg er fan av Microsoft.

5527217[/snapback]

 

Personlig er jeg ikke så veldig imponert over en god del av softwaren til MS, flere av produktene har feil som er intet mindre enn matørmessige.

 

Men dette kan jo fosåvidt bli et interessant produkt, men jeg deler redselen for at det kan bli litt vel properitært.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Sikkert noen som har nevnt det, men lukter jeg musikknedlasting gjennom Media Player?

5530359[/snapback]

Er det ikke allerede en slik funksjon i WMP? Ikke like ryddig som i iTunes, men mener jeg har sett noe slikt på en av "flippene". Mulig det ikke er fullt utviklet enda, men jeg tror nok dette ligger i kortene ja.

 

Jeg tror ikke MS gjør flere feil enn andre, men de har flere og mer "varierte" brukere enn de fleste andre software selskaper noe som stiller ganske store krav og dette medfører nok til at endel feil som ikke ville bli oppdaget i andre systemer(f.eks i OSX og Linux) blir oppdaget i Windows. På lengre sikt er sef dette en fordel for MS/Windows ettersom produktet stadig blir mer robust.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...